Vedoucí rozvoje infrastruktury

EG.D, a.s.
Praha, Brno, České Budějovice
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální

Společnost EG.D, a.s. vlastní, provozuje, spravuje a rozvíjí distribuční soustavu elektřiny a plynu. Elektrickou energií zásobujeme 1,5 milionů zákazníků na území Jihomoravského a Jihočeského kraje, na Vysočině a částečně pak v kraji Zlínském. Distribuci plynu máme na starosti na území Jihočeského kraje. Staráme se o to, aby elektřina i plyn doputovaly k zákazníkům z řad domácností, firem i měst rychle, bezpečně a spolehlivě. Do údržby distribuční síť proto investujeme každý rok více než pět miliard korun, přičemž velká část z toho jde na zavádění chytrých technologií a digitalizaci. 

Hledáme vedoucí/ho týmu do našeho oddělení Rozvoj infrastruktury pro společnost EGD a.s., která je významným distributorem elektřiny a plynu v české republice.  Oddělení se zabývá rozvojem telekomunikační sítě, IT infrastruktury a nástrojů pro podporu provozu k zajištění požadovaných služeb zákazníků společnosti, procesní architekturou. Oddělení spolupracuje na zajištění architektury bezpečnosti v rámci ICT infrastruktury a služeb. Přidat se k nám můžete v Brně nebo Českých Budějovicích či v Praze.

Co u nás budete dělat?

  • V roli manažera vás čeká odpovědnost za řízení týmu rozvoje ICT infrastruktury, kde využijete své technické znalosti, komunikační schopnosti, také budete vést tým.
  • Máte technické znalosti zastřešující témata IT infrastruktury, včetně serverů, sítí, úložišť, cloudových služeb a bezpečnosti. Porozumění různým operačním systémům, databázím, virtualizaci a kontejnerizaci. Dále máte znalost konceptů komunikační architektury včetně různých přenosových a směrovacích protokolů na všech vrstev síťového modelu ISO/OSI. 
  • Součástí vašich kompetencí bude také projektový management, umíte tedy plánovat, organizovat a řídit projekty týkající se rozvoje a nasazení ICT infrastruktury. Znalosti v metodologiích projektového řízení, jako je například Agile nebo Waterfall.  
  • Nedílnou součástí vaší práce bude people management, čili schopnost motivovat, vést a inspirovat členy týmu, podporovat jejich rozvoj a spravovat jejich výkony, následná efektivní komunikace a delegace úkolů.  
  • Počítejte také se strategickým plánováním, kdy budete rozpoznávat dlouhodobé potřeby organizace a vytvářet strategie pro rozvoj a modernizaci ICT infrastruktury. 
  • Do vaší agendy bude také spadat finanční management, kde bude vaším úkolem chápat logiku rozpočtů týkajících se infrastrukturních projektů a nákladů a procesů spojených s nákupy hardwaru, softwaru a služeb a jejich zařazení do majetkové báze.  
  • Očekáváme od vás, že zastřešíte oblast bezpečnosti a dodržování předpisů, konkrétně bezpečnostních postupů a standardů, a schopnost zabezpečit infrastrukturu proti hrozbám a útokům, a to včetně zohledňování regulací a předpisů týkajících se ochrany dat (např. GDPR) a respektování Zákona o kybernetické bezpečnosti. 
  • Velmi důležitá na této úrovni je komunikace a týmová spolupráce, a to s různými stranami, včetně vyššího vedení, technických týmů a ostatních oddělení. 
  • Dohlédnete na nasazení a správu infrastruktury, očekáváme od vás zkušenosti s nasazováním, správou a monitorováním hardwaru, softwaru a síťových komponent a znalost metodiky ITIL. 

Co by měl splňovat ideální kandidát?

Dokonalost k vašim vlastnostem patřit nemusí, ale bez některých kvalit se neobejdeme…

  • vystudoval/a jste vysokou školu technického směru (elektrotechnika a/či IT)
  • můžete se pochlubit pracovními zkušenostmi v oblasti IT/telekomunikací (minimálně 5, optimálně 10 let)
  • již jste vedl/a tým alespoň 3 roky
  • anglický jazyk ovládáte na úrovni středně pokročilý a jste připraven/a komunikovat na pracovní úrovni s kolegy
  • jste schopen/schopna organizovat a strukturovat informace, aby bylo možné lépe porozumět složitým systémům a procesům 
  • umíte být kreativní a tím pádem zvládnete přemýšlet mimo zaběhlé cesty a hledat nové a inovativní přístupy k návrhu a řešení technických výzev
  • zvládáte dobře komunikovat i prezentovat, ale i vyjednávat
  • operativní řešení vám není cizí a dovedete rychle rozhodovat či zvolit nejlepší možnou variantu
  • uvědomujete si důležitost profesionální etiky jako zodpovědné jednání v souladu s profesionálními standardy 
  • vlastníte řidičský průkaz skupiny B
  • za samozřejmost považujete pracovat jak přes online platformy (např. Teams), tak i v kanceláři

Budeme nadšeni, pokud...

  • jste pracoval/a v oblasti energetiky

Proč je fajn pracovat u EG.D?

  • Nejspíš to zní jako klišé, ale jsme stabilní nadnárodní společnost. Nemusíte se bát, že za týden zavřeme nebo vám tři měsíce nepřijde výplata.
  • 5 týdnů dovolené je u nás samozřejmostí.
  • Domů nebudete odcházet jen s výplatou, ale i s příjemnými benefity.
  • Při významných životních nebo jiných událostech vám dáme placené volno i nad rámec zákoníku práce.
  • Přispějeme vám na penzijní připojištění, ale taky třeba na stravování.
  • Pracovní doba je u nás pružná. Někdy je nutné pracovat o trochu déle než obvykle, jindy je zas fajn odejít dřív.
  • Můžete se u nás vzdělávat, rozvíjet své schopnosti a profesně růst, kam až to půjde.

ID pozice: 220121  Kde budete pracovat: Hybridní model Datum nástupu: dle domluvy  

Pozice je vhodná pro OZP.

Zaujala vás tato pracovní pozice a přemýšlíte, kam poslat životopis? Stačí kliknout na modré políčko Přihlásit se a vytvořit si online přihlášku v naší databázi. Ozveme se vám co nejdříve! Pokud máte nějaké dotazy, můžete se obrátit na: Rudolf Chudoba tel.602 227 220

Ve společnosti EG.D si zakládáme na férových podmínkách, příjemném pracovním prostředí, respektu a důvěře.

Společnost EG.D, a.s. je součástí mezinárodní energetické společnosti E.ON. Provozuje a vlastní elektrickou distribuční soustavu v jižních Čechách a na jižní Moravě a plynárenskou distribuční soustavu na jihu Čech. Našich 1 800 kolegů každodenně spravuje a rozvíjí elektrickou síť o délce 65 000 km  a 4500 km plynových rozvodů a intenzivně  se soustředí na budoucnost energie prostřednictvím energetických sítí.