Vaší pracovní náplní bude:
- zpracování smluv o zřízení věcného břemene, majetkoprávních smluv spojených s odkupem, prodejem, pronájmem a směnou nemovitého majetku,
- zpracování příslušných zápisů vlastnických a věcných práv do katastru nemovitostí,
- vedení administrativy v rámci zpracování majetkoprávních vztahů,
- komunikace a vedení schůzek na příslušných katastrálních a stavebních úřadech, s vlastníky dotčených nemovitostí a s externími dodavateli,
- zpracování datových zpráv,
- evidování dat a smluv v interních systémech.
Hledáme právě vás, pokud:
- máte vzdělání s maturitou v technickém nebo ekonomickém oboru,
- se orientujete v geometrických plánech, případně i v projektové dokumentaci,
- máte znalost a zkušenost s řízením v rámci katastru nemovitostí,
- se vyznáte v oblasti zřizování věcných břemen a uzavírání smluv,
- aktivně pracujete s MC 365,
- aktivně řídíte auto.
Nabízíme vám:
- smlouvu na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou,
- pružnou pracovní dobu s pevným jádrem od 9:00 do 14:00 hod.,
- pravidelná školení v oblasti majetkoprávní legislativy,
- semináře v oblasti zdraví, bezpečnosti a podpory životního prostředí,
- benefity, o kterých se dočtete níže.
Jak to u nás chodí můžete vidět na videu na této stránce.