Vaší pracovní náplní bude:
- zajišťovat připravenost společnosti na řešení krizových situací a soulad s krizovou legislativou a best practice v oboru,
- tvořit dokumentaci, zpracovávat krizové plány a dílčí plány krizového řízení,
- spolupracovat na tvorbě havarijních plánů a na procesu řízení kontinuity podnikání (Business Continuity Management),
- spolupracovat s orgány veřejné správy v oblasti krizového řízení,
- koordinovat krizový štáb společnosti a připravovat pro něj pravidelná cvičení,
- zajišťovat administrativní podporu a zpracovávat reporty při řešení krizových situací,
- připravovat podklady pro vzdělávání a školit vybrané zaměstnance,
- poskytovat operativní podporu bezpečnostnímu manažerovi,
- sledovat nové a aktuální trendy a neustále se vzdělávat.
Hledáme právě Vás, pokud máte:
- silné komunikační a prezentační dovednosti,
- znalost české legislativy, zejm. zákonů souvisejících s krizovým řízením (krizový zákon, ÚZ o bezpečnosti),
- orientaci a základní zkušenosti v oblasti kritické infrastruktury (energetika, doprava, telekomunikace),
- orientaci v oblasti bezpečnosti, krizového řízení.
Výhodou bude:
- praxe v oblasti krizového řízení a plánování, zkušenost z veřejné správy.
Nabízíme Vám:
- pružnou pracovní dobu,
- pracovní smlouvu na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou,
- semináře v oblasti zdraví, bezpečnosti a podpory životního prostředí,
- benefity, o kterých se dočtete níže.