Vaší pracovní náplní bude:

  • komunikace a spolupráce s externí firmou při udržování bezproblémového chodu vlastních či pronajatých objektů,
  • tvorba plánu oprav a investic a aktivní účast při jeho plnění, příprava podkladů pro výběrová řízení,
  • aktivní účast na optimalizaci portfolia budov,
  • koordinace externích firem správy vozového parku,
  • spolupráce při digitalizaci správy vozového parku.

Budete se podílet na:

  • implementaci fotovoltaických systémů, dosažení certifikace ISO 500001, relokaci budov, podpoře elektromobility a rozvoji car sharingu.

Hledáme právě vás, pokud:

  • máte zkušenosti z oblasti facility managementu, jste pečliví, samostatností, máte dobré komunikační schopnosti, jste flexibilní, řešíte více úkolů souběžně,
  • jste týmovým hráčem a budete rádi spolupracovat s různými odděleními a externími partnery, abyste zajistili bezproblémový chod a optimalizaci portfolia budov,
  • chcete získávat cenné zkušenosti ve správě nemovitostí a vozového parku,
  • budete brát práci na projektech jako změnu a příležitost k růstu, inovaci a společnému úspěchu.

Nabízíme vám:

  • smlouvu na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou,
  • pružnou pracovní dobu s možností práce z domova,
  • příležitost uplatnit a prohlubovat zkušenosti v integrovaném facility managementu dle standardů IFMA a procesů správy vozového parku,
  • možnost vést externí tým spolupracovníků,
  • semináře v oblasti zdraví, bezpečnosti a podpory životního prostředí,
  • benefity, o kterých se dočtete níže.

Jak to u nás chodí, můžete vidět na videu.