Vaší pracovní náplní bude:
- komunikace a spolupráce s externí firmou při udržování bezproblémového chodu vlastních či pronajatých objektů,
- tvorba plánu oprav a investic a aktivní účast při jeho plnění, příprava podkladů pro výběrová řízení,
- aktivní účast na optimalizaci portfolia budov,
- koordinace externích firem správy vozového parku,
- spolupráce při digitalizaci správy vozového parku.
Budete se podílet na:
- implementaci fotovoltaických systémů, dosažení certifikace ISO 500001, relokaci budov, podpoře elektromobility a rozvoji car sharingu.
Hledáme právě vás, pokud:
- máte zkušenosti z oblasti facility managementu, jste pečliví, samostatností, máte dobré komunikační schopnosti, jste flexibilní, řešíte více úkolů souběžně,
- jste týmovým hráčem a budete rádi spolupracovat s různými odděleními a externími partnery, abyste zajistili bezproblémový chod a optimalizaci portfolia budov,
- chcete získávat cenné zkušenosti ve správě nemovitostí a vozového parku,
- budete brát práci na projektech jako změnu a příležitost k růstu, inovaci a společnému úspěchu.
Nabízíme vám:
- smlouvu na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou,
- pružnou pracovní dobu s možností práce z domova,
- příležitost uplatnit a prohlubovat zkušenosti v integrovaném facility managementu dle standardů IFMA a procesů správy vozového parku,
- možnost vést externí tým spolupracovníků,
- semináře v oblasti zdraví, bezpečnosti a podpory životního prostředí,
- benefity, o kterých se dočtete níže.
Jak to u nás chodí, můžete vidět na videu.