Inzerát již není aktuální
Vaší pracovní náplní bude:
- aplikační správa systému kontaktního centra a dalších návazných systémů,
- zodpovědnost za chod aplikace, dodržování SLA,
- zodpovědnost za údržbu dokumentace,
- znalost aplikace na úrovni funkčních celků, datového modelu včetně procesů a integrací,
- uživatelská znalost infrastruktury a HW potřebných pro provoz aplikace,
- řešení incidentů a servisních požadavků,
- účast na procesu změnového řízení a projektech,
- komunikace s dodavateli, business jednotkami.
Hledáme právě vás, pokud máte:
- SŠ/VŠ vzdělání, praxe v IT alespoň 3 roky,
- zkušenost v oblasti provozu aplikací, nejlépe jako L2 aplikační správce,
- zkušenost se systémy kontaktních center výhodou,
- základní znalost ITIL,
- znalost anglického jazyka na základní úrovni (minimálně psaného textu a dokumentace).
Nabízíme Vám:
- pružnou pracovní dobu s možností práce z domova,
- pracovní smlouvu na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení na dobu neurčitou,
- rozvoj v oblasti IT, která vás zajímá,
- semináře v oblasti zdraví, bezpečnosti a podpory životního prostředí,
- benefity, o kterých se dočtete níže.
Jak to u nás chodí můžete vidět na videu na této stránce.