Specialista Back Office

innogy Energie
Panská 3354 / 16 - 40001 Ústí nad Labem
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální

Místo výkonu práce:
  • Ústí nad Labem
Termín nástupu:
  • podle domluvy
Co vás čeká?
  • Naše oddělení zajišťuje administrativní zprocesování obchodních aktivit pro společnosti innogy v České republice. Budete především:
  • zastřešovat smluvní agendu
  • kontrolovat formální správnost našich obchodních smluv
  • zadávat smluvní dokumentaci do našich interních systémů
  • zajišťovat fakturaci
  • kontrolovat správnost přijatých konfirmací a vystavovat konfirmace
  • připravovat reporty
  • komunikovat s dalšími odděleními a externími partnery (Krajské úřady, provozovatelé distribuční soustavy)
Co budete potřebovat?
  • jelikož se stanete součástí týmu, který je v kontaktu s kolegy z dalších zemí Evropy, budete se muset umět domluvit anglicky
  • měl/a byste mít zkušenosti se zpracováním dat či administrativou
  • neměl/a byste se zaleknout detailu a být pečlivý/á
  • mít rád/a svou práci pod kontrolou a dotáhnout své úkoly do úspěšného konce
  • být kamarád s čísly a v Excelu znát, jak pracovat s kontingenčními tabulkami, a vědět, jak používat funkce
  • být fajn kolega v našem malém týmu
Bude vás zajímat:
  • první pracovní smlouvu uzavíráme na dobu určitou 1 roku s perspektivou další smlouvy na dobu neurčitou
Těšit se můžete na:
  • pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře
  • flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně, možnost práce z domova (home office)
  • 25 dní dovolené a 3-5 dní osobního volna
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné)
  • Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu (71 Kč/odpracovaný den, tj. cca 1420 Kč/měsíc)
  • zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
  • odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice
  • pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina atd.)