Inzerát již není aktuální
Místo výkonu práce:
- Ústí nad Labem
- podle domluvy
- Naše oddělení zajišťuje administrativní zprocesování obchodních aktivit pro společnosti innogy v České republice. Budete především:
- zastřešovat smluvní agendu
- kontrolovat formální správnost našich obchodních smluv
- zadávat smluvní dokumentaci do našich interních systémů
- zajišťovat fakturaci
- kontrolovat správnost přijatých konfirmací a vystavovat konfirmace
- připravovat reporty
- komunikovat s dalšími odděleními a externími partnery (Krajské úřady, provozovatelé distribuční soustavy)
- jelikož se stanete součástí týmu, který je v kontaktu s kolegy z dalších zemí Evropy, budete se muset umět domluvit anglicky
- měl/a byste mít zkušenosti se zpracováním dat či administrativou
- neměl/a byste se zaleknout detailu a být pečlivý/á
- mít rád/a svou práci pod kontrolou a dotáhnout své úkoly do úspěšného konce
- být kamarád s čísly a v Excelu znát, jak pracovat s kontingenčními tabulkami, a vědět, jak používat funkce
- být fajn kolega v našem malém týmu
- první pracovní smlouvu uzavíráme na dobu určitou 1 roku s perspektivou další smlouvy na dobu neurčitou
- pracovní prostředí, kde se budete cítit dobře
- flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně, možnost práce z domova (home office)
- 25 dní dovolené a 3-5 dní osobního volna
- balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč (na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné)
- Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu (71 Kč/odpracovaný den, tj. cca 1420 Kč/měsíc)
- zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
- odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice
- pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina atd.)