Specialista BOZP, PO

innogy Česká republika
Děčín, Hradec Králové, Praha, Ústí nad Labem
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální

Máte zkušenosti a odbornost v BOZP a PO? Chcete pracovat pro stabilního zaměstnavatele? innogy, to je inovace, energie a technologie. Nabízíme řadu moderních energetických služeb a produktů. Zaměřujeme se na inovace, dlouhodobou udržitelnost a čistou mobilitu. V Česku jsme lídrem mezi dodavateli zemního plynu pro domácnosti a firmy. Netýká se nás bezpečnost práce na distribuční soustavě zemního plynu, to tedy řešit nebudete.

Místo výkonu práce:
  • Ústí nad Labem, Hradec Králové, Děčín, Praha (dle dohody)
Termín nástupu:
  • dle dohody
Co bude Vaší pracovní náplní?
  • spolupráce a řízení projektů za účelem zabezpečení BOZP a PO v rámci skupiny innogy v České republice
  • provádění tematických a pravidelných kontrol a auditů v oblastech BOZP a PO, kontrol dodavatelů služeb
  • příprava školících materiálů a provádění školení zaměstnanců v oblastech BOZP a PO
  • šetření pracovních úrazů
  • úzká spolupráce s interními zákazníky v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany
  • zpracovávání metodiky v oblasti BOZP, PO a hygieny práce, příprava řídících předpisů a místních provozních bezpečnostních předpisů
  • příprava prezentací a realizace vzdělávacích akcí v oblasti BOZP, PO
Co byste měl/a splňovat?
  • SŠ/VŠ vzdělání, výhodou zaměření na bezpečnost práce
  • odborná praxe min. 3 roky (na pozici bezpečnostní technik, technik požární ochrany apod.)
  • znalost legislativy a předpisů souvisejících s BOZP a PO
  • odborná způsobilost v prevenci rizik dle zákona 309/2006 Sb.
  • odborná způsobilost v oboru PO podle ustanovení zákona ČNR č. 133/1985 Sb. (TPO nebo OZO)
  • velmi dobrá znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
  • ŘP skup. B – aktivní řidič (občasné pracovní cesty do našich provozoven)
  • znalost anglického jazyka, min. úroveň B1 (reporting a komunikace s maďarským vedením)
Co by Vám nemělo chybět?
  • samostatnost při řešení úkolů, vysoké pracovní nasazení
  • spolehlivost, odpovědnost a preciznost
  • iniciativní přístup k řešení pracovních problémů, flexibilita
  • výborné komunikační a prezentační schopnosti
Co Vám nabízíme?
  • flexibilní pracovní dobu zkrácenou na 37,5 hodin týdně, možnost práce z domova (home office)
  • 25 dní dovolené a 3-5 dnů osobního volna
  • balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27 000 Kč na sport, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné
  • příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu (99 Kč/odpracovaný den, tj. cca 1980 Kč/měsíc)
  • zvýhodněnou cenu elektřiny a plynu
  • odměnu za doporučení nového kolegy na naše otevřené pozice
  • pravidelné sportovní a společenské akce (letní a zimní sportovní hry, lístky do kina atd.)
  • možnost profesně a osobnostně růst
  • pohodový kolektiv
  • pracovní smlouvu na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení