Inzerát již není aktuální
Co u nás budeš dělat?
- Zajišťovat zákaznický support integrační platformy ČEZ složenou z komponent RedHat AMQ (streaming) a WSO2 (API management)
- Analyzovat a řešit provozní problémy v uvedených nástrojích
- Poskytovat podporu konzumentům platformních služeb
- Komunikovat s klíčovými uživateli, externí podporou a dodavateli systémů
- Účastnit se aktivitách souvisejících s rozvojem systémů
- Po zapracování musíš počítat s účastí na pohotovostech 7 x 14
Jaké máme požadavky?
- VŠ vzdělání technického směru
- Předchozí zkušenost se správou informačních systémů / aplikací
- Základního představu o pojmu integrace
- Spolehlivost a flexibilitu
- Znalost angličtiny ke studiu dokumentace
- Zájem o IT a další vzdělávání
- Znalosti nástrojů MS Office
Další výhodou by pro tebe mohla být:
- Základní znalost libovolné integrační platformy
- Zkušenost s návrhem a testováním integračních rozhraní
- Předchozí práce v korporaci
- Povědomí o odvětví energetiky
Co nabízíme:
- Práci s moderními technologiemi
- Spolupráci se zkušenými IT experty
- Zaměstnání ve stabilní společnosti
- Po zapracování smlouva na dobu neurčitou
Nástup:
dohodou
Váš profesní životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem"). Pohovory můžeme realizovat průběžně.