Co u nás budete dělat?

  • Příprava, koordinace a vedení jednodušších poptávkových řízení vč. přípravy výběrových kritérií, hodnocení, přípravy smluv
  • Jednání s dodavateli a interními zákazníky
  • Odpovědnost za uzavření smlouvy
  • Zpracování reportingu v rámci nákupního útvaru
  • Administrativní podpora nákupního útvaru

Bez čeho se neobejdete?

  • Ukončené VŠ vzdělání
  • Výborné vyjednávací a prezentační schopnosti
  • Pečlivost, komunikativnost, organizační schopnosti, schopnost pracovat v týmu, analytické schopnosti, zodpovědnost
  • Základní zkušenosti s přípravou smluv
  • Velmi dobrá znalost MS Office
  • Znalost AJ
  • Řidičské oprávnění skupiny B

Co Vám nabízíme?

  • Dlouhodobou perspektivu u jedné z největších českých firem, která se pravidelně umísťuje na prvních příčkách anket o nejlepšího a ekonomicky stabilního zaměstnavatele
  • Zajímavou a pestrou práci a možnost dalšího profesního rozvoje
  • Odpovídající finanční ohodnocení a širokou nabídku zaměstnaneckých benefitů
  • Kancelář v lokalitě dle vašeho bydliště (zejména lokality Praha, Štěchovice, Ledvice, Počerady, Prunéřov, Mělník, Hradec Králové, Dětmarovice)

Nástup:

Na nástupu se s Vámi rádi domluvíme.

Jak postupovat dále?

Váš profesní životopis, případně motivační dopis zasílejte prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem").