Specialista back office

ČEZ, a. s.
Guldenerova 2577, Plzeň
Práce na plný úvazek

ČEMU SE BUDETE VĚNOVAT?

  • poprodejní péči o svěřené portfolio zákazníků
  • zpracování příchozích e-mailů, telefonické komunikaci
  • správě databáze svěřených zákazníků v systému SAP (CRM)
  • administrativním činnostem spojených s obsluhou zákazníků v energetice
  • komunikaci na distributory a OTE, reklamacím, nesrovnalostem v platbách a další agendě
  • spolupráci s obchodními zástupci, s oddělením Middle office (tvorba nabídek) a oddělením fakturace
  • zjišťování potřeb zákazníků a budování vztahu se zákazníky

CO OČEKÁVÁME OD VÁS?

  • úplné středoškolské vzdělání
  • praxe v energetice min. 2 roky
  • velmi dobrá znalost práce na PC a MS Office
  • výborný psaný projev, komunikační dovednosti
  • schopnost práce v týmu
  • znalost SAP výhodou
  • aktivní přístup k zadaným úkolům, spolehlivost, zodpovědnost

CO NABÍZÍME?

  • zaměstnání u stabilní a ekonomicky silné společnosti
  • možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
  • částečný home office
  • zkrácenou pracovní dobu 37,5 hodin týdně
  • příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění
  • osobní účet na volnočasové aktivity - cestování, sport, zdraví, kulturu, vzdělávání, zážitky a nákup tištěných knih

NÁSTUP:

  • od 1. 10. 2024, jedná se o zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou