Specialista nákupu (M/Ž)

ČEZ, a. s.
Školní 1051, Chomutov
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální

Do našeho 5-ti členného týmu v Chomutově hledáme 2 kolegy/kolegyně, kteří s námi budou zajišťovat nákupní činnosti pro Severočeské doly a jejich dceřiné společnosti.

Kateřina Vrbasová, ČEZ, a.s., VS nákup služeb pro těžbu

Čemu se budete věnovat?

  • Budete komplexně zajišťovat nákupní případy v oblasti služeb a to od přijetí požadavku interního zákazníka po uzavření smlouvy (objednávky) s dodavatelem
  • Budete připravovat výběrová řízení: ve spolupráci s interním zákazníkem zpracovávat zadávací dokumentace, připravovat poptávky, vyhodnocovat přijaté nabídky
  • Budete připravovat smluvní dokumentaci spolu s uzavíráním smluv/objednávek
  • Budete odpovídat za věcnost a obsahovou správnost objednávek, odvolávek a smluv
  • Budete zajišťovat administraci následných kroků vyplývajících ze smluv/objednávek jako např. schvalování faktur

Jaké požadavky musíte minimálně splňovat?

  • Vzdělání: SŠ s maturitou
  • Praxe v nákupních činnostech vítána
  • Znalost SAP výhodou
  • Znalost Občanského zákoníku, obchodního práva vítána

Co od Vás očekáváme?

  • Samostatnost a flexibilitu
  • Ochotu učit se novým věcem
  • Dobré vyjednávací a komunikační schopnosti
  • Smysl pro detail a administrativní činnost

Co Vám můžeme nabídnout:

  • 2 volné pozice, z toho 1 jako náhrada za maminku, která bude v říjnu odcházet na MD. Tato pozice je nyní časově omezena, ale situace se může také změnit. Nabízíme vám možnost zapojit se do našeho týmu a získat cenné zkušenosti.
  • Práci, ve které se budete učit novým věcem, v příjemném prostředí a fajn kolektivu
  • Zaměstnání ve Skupině, která se pravidelně umísťuje na prvních příčkách anket o nejlepšího a ekonomicky stabilního zaměstnavatele
  • Poskytováním různých druhů pracovního volna se snažíme vyjít vstříc potřebám našich zaměstnanců

Nástup

  • Od 1.10.24 nebo dohodou

Na co se můžete u nás těšit?