Charakteristika činnosti:
Do útvaru Řízení procesů a digitalizace přijmeme specialistu systému řízení-seniora, jehož pracovní náplní bude správa jednotlivých prvků systému řízení, zejména ve vazbě na procesní modely a k nim vztaženou dokumentaci. Ve spolupráci s garanty procesů bude zajišťovat změny v procesech (procesních modelech) a dokumentech popisující procesní modely, včetně jejich dopadů do ostatních procesů definovaných ve Skupině ČEZ.
- Provádí metodickou a analytickou podporu jednotlivým útvarům ČEZ, a. s., v oblasti procesního řízení a dokumentace.
- Zajišťuje tvorbu prvků systému řízení = procesy, dokumentace.
- Zajišťuje vydávání dokumentace v rámci Skupiny ČEZ.
- Stanovuje odchylky, potenciály a náměty ke zlepšení systému řízení a jeho prvků.
- Přispívá ke zvyšování povědomí zaměstnanců jednotlivých prvků systému řízení.
- Provádí posuzování řídících a pracovních dokumentů a zabezpečuje zpětnou vazbu pro nastavování systému řízení v oblasti procesního řízení.
- Zajišťuje podkladové materiály pro hodnocení efektivity systému řízení a jeho prvků.
Co požadujeme?
- Středoškolské vzdělání / vysokoškolské
- Bezúhonnost
- Znalost nástrojů MS Office 365 (hlavně Word, Excell, Outlook)
- Otevřenost, zodpovědnost, kultivovaný projev
- Schopnost práce pod tlakem, disciplínu, bezkonfliktní jednání s lidmi
- Schopnost samostatné a odpovědné práce
- Schopnost týmové spolupráce
- Flexibilitu
- Výhodou je znalost procesního řízení a tvorby procesních modelů
- Výhodou je praxe 2 roky
- Řidičský průkaz sk. B
Co Vám můžeme nabídnout?
- Zaměstnání u stabilní a ekonomicky silné společnosti
- Nadstandardní zaměstnanecké výhody
- Odpovídající finanční ohodnocení
Kdy je možný nástup?
Na datumu nástupu se s Vámi rádi domluvíme.
Jak dále postupovat?
Pokud Vás pozice zaujala, neváhejte nám zaslat Váš životopis prostřednictvím tlačítka ,,Mám zájem".