SPECIALISTA/TKA CX A KVALITY SLUŽEB
Co u nás budete dělat?
Budete zodpovídat za trvalé zlepšování kvality služeb a vztahů se zákazníky, výrobci, obchodníky a partnery ČEZ Distribuce. Dále budete koordinovat činnosti související s nastavením a zlepšením kvality služeb včetně projektového vedení týmu lidí.
- spolupracovat na nastavení kvality obsluhy zákazníků ve všech zákaznických segmentech dle platné energetické legislativy s cílem zlepšit zákaznickou zkušenost s ČEZ Distribucí,
- řídit a koordinovat projektovou činnost s dopadem do procesů obsluhy a spokojenosti koncového zákazníka,
- aktivně vyhledávat a komunikovat návrhy ke zlepšení kvality obsluhy a spolupracovat na jejich realizaci,
- podílet se na kontrolní činnosti z pohledu zajišťování plnění zlepšování kvality služeb,
- zodpovídat za adekvátní nastavení, reporting a vyhodnocení CX KPI,
- vyhledávat a identifikovat rizikové vlivy na zákaznickou zkušenost,
- analyzovat chování zákazníka s cílem pochopit, jaké jsou jeho motivace, potřeby, očekávání a jaké jsou příčiny jeho (ne)spokojenosti,
- pravidelně poskytovat zpětnou vazbu společnosti, týmu a jednotlivcům.
Bez čeho se neobejdete?
- vysokoškolského magisterského vzdělání,
- důležitá je předchozí profesní zkušenost v oblasti zákaznické spokojenosti (CX) a zákaznických průzkumů,
- zkušenosti s vedením lidí a vedením projektů (nejlépe projekty s vazbou na zákazníka a digitalizaci služeb),
- schopnosti přicházet s nápady, kreativitou a proaktivní přístupu,
- výborné komunikační, přesvědčovací a prezentační dovednosti,
- znalosti tržního prostředí s elektřinou a procesů provozovatele distribuční soustavy,
- řidičského průkazu sk. B,
- komunikativní znalosti angličtiny,
- dobrých komunikačních, prezentačních a organizačních schopností,
- analytického a strategického myšlení.
Proč k nám?
Protože nabízíme zaměstnání ve Skupině, která se pravidelně umísťuje na prvních příčkách anket o nejlepšího a ekonomicky stabilního zaměstnavatele. Práci, v rámci, které si budete dále rozvíjet své znalosti a zkušenosti. Nabídku benefitů, jako např. týden dovolené navíc, stravování, příspěvky na rekreaci, penzijní připojištění nebo životní pojištění. Poskytováním různých druhů pracovního volna se snažíme vyjít vstříc potřebám našich zaměstnanců.
- Příspěvek na dovolenou
- Mobilní telefon
- Notebook
- Příspěvek na pojištění
- Flexibilní pracovní doba
- Stravenky/příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- Kafetérie
- Sickdays
- 13. plat
Váš profesní životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře na http:// cez.jobs.cz (tlačítko "Odpovědět na pozici").
Podívejte se, jak nás hodnotí naši zaměstnanci.
Nemáme co skrývat. Nebojíme se jít s kůží na pracovní trh. Prozkoumejte, jak si vedeme v očích našich zaměstnanců na nezávislém portálu Atmoskop.cz.