Inzerát již není aktuální
Společnost Energotrans, a.s., největší teplárna v Čechách s perspektivou i po roce 2030, hledá do svých řad nového kolegu. Staňte se součástí týmu 300 zaměstnanců, kteří zajišťují plynulou, bezpečnou a nepřetržitou dodávku tepla pro Prahu, Mělník, Neratovice a Horní Počaply.
Co vás čeká?
- Řízení výkonu péče o zařízení přiděleného hmotného i nehmotného dlouhodobého majetku na svěřeném úseku,
- udržování svěřených technologických zařízení v rámci LC na projektovaných parametrech s ohledem na jejich životnost při dodržení platných předpisů a standardů v souladu s požadovanou bezpečností provozu a spolehlivostí zařízení,
- řízení tvorby a aktualizace plánů údržby a zodpovědnost za čerpání finančního rozpočtu včetně dodržení stanovených finančních limitů pro svěřený úsek,
- spolupráce při koordinaci a rozhodování o pořadí důležitosti realizace údržbářských a investičních zásahů na svěřeném zařízení,
- analýza příčin poruch, příjem a zajišťování realizace nápravných opatření u uložených neshod, specifikace rozsahů škod na zařízení, zajišťování podkladů pro uplatnění pojistných událostí,
- vedení operativní evidence majetku v ISE, určování jeho kategorizace, zabezpečení navedení technických a technologických dat do systému,
- zajišťování zpracování technické specifikace, termínových a finančních podkladů pro přípravu kontraktů na zajištění oprav, podílí se na výběrových řízení - vyhodnocování nabídek,
- podepisování a schvalování faktur, smluv a autorizace plateb podle podpisového řádu,
- kompletace a aktualizace dokumentace o zařízení,
- specifikace podmínek pro provozování a užívání majetku a kontrola jejich dodržování,
- zajišťování technické kontroly dodávek materiálu a ND, kontrola připravenosti a realizace oprav,
- zabezpečení koordinace mezi PoZ, výrobou a zhotovitelem při realizaci oprav zařízení,
- zajišťování zpracování technického podnětu na technologická a technická zlepšení,
- přebírání realizovaných investičních akcí, schvalování jejich zařazení do majetku, navrhování majetku na likvidaci.
Co požadujeme?
- VŠ magisterské vzdělání, technický obor,
- praxi na podobné pozici,
- pokročilou znalost MS Office,
- chuť neustále se rozvíjet a vzdělávat,
- pracovitost, samostatnost,
- týmovou spolupráci,
- odolnosti vůči zátěži,
- loajalitu, asertivní chování a komunikační dovednosti,
- ŘP sk. B.
Co nabízíme?
- Možnost pracovat ve firmě, která nabízí jistotu a stabilitu,
- zaměstnání na plný úvazek 37,5 hodin/týdně,
- důkladné zaučení a poskytnutí podpory při zácviku,
- pružnou pracovní dobu,
- kredit v Cafeterii v hodnotě 15 500 Kč/rok,
- pracovní smlouvu na dobu určitou s prodloužením po 1 roce.
Nástup:
co nejdříve, dohodou
Váš profesní životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Odpovědět na pozici").