Správce majetku péče o zařízení

ČEZ, a. s.
None 255, Horní Počaply
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální

Společnost Energotrans, a.s., největší teplárna v Čechách s perspektivou i po roce 2030, hledá do svých řad nového kolegu. Staňte se součástí týmu 300 zaměstnanců, kteří zajišťují plynulou, bezpečnou a nepřetržitou dodávku tepla pro Prahu, Mělník, Neratovice a Horní Počaply.

Co vás čeká?

  • Řízení výkonu péče o zařízení přiděleného hmotného i nehmotného dlouhodobého majetku na svěřeném úseku,
  • udržování svěřených technologických zařízení v rámci LC na projektovaných parametrech s ohledem na jejich životnost při dodržení platných předpisů a standardů v souladu s požadovanou bezpečností provozu a spolehlivostí zařízení,
  • řízení tvorby a aktualizace plánů údržby a zodpovědnost za čerpání finančního rozpočtu včetně dodržení stanovených finančních limitů pro svěřený úsek,
  • spolupráce při koordinaci a rozhodování o pořadí důležitosti realizace údržbářských a investičních zásahů na svěřeném zařízení,
  • analýza příčin poruch, příjem a zajišťování realizace nápravných opatření u uložených neshod, specifikace rozsahů škod na zařízení, zajišťování podkladů pro uplatnění pojistných událostí,
  • vedení operativní evidence majetku v ISE, určování jeho kategorizace, zabezpečení navedení technických a technologických dat do systému,
  • zajišťování zpracování technické specifikace, termínových a finančních podkladů pro přípravu kontraktů na zajištění oprav, podílí se na výběrových řízení - vyhodnocování nabídek,
  • podepisování a schvalování faktur, smluv a autorizace plateb podle podpisového řádu,
  • kompletace a aktualizace dokumentace o zařízení,
  • specifikace podmínek pro provozování a užívání majetku a kontrola jejich dodržování,
  • zajišťování technické kontroly dodávek materiálu a ND, kontrola připravenosti a realizace oprav,
  • zabezpečení koordinace mezi PoZ, výrobou a zhotovitelem při realizaci oprav zařízení,
  • zajišťování zpracování technického podnětu na technologická a technická zlepšení,
  • přebírání realizovaných investičních akcí, schvalování jejich zařazení do majetku, navrhování majetku na likvidaci.

Co požadujeme?

  • VŠ magisterské vzdělání, technický obor,
  • praxi na podobné pozici,
  • pokročilou znalost MS Office,
  • chuť neustále se rozvíjet a vzdělávat,
  • pracovitost, samostatnost,
  • týmovou spolupráci,
  • odolnosti vůči zátěži,
  • loajalitu, asertivní chování a komunikační dovednosti,
  • ŘP sk. B.

Co nabízíme?

  • Možnost pracovat ve firmě, která nabízí jistotu a stabilitu,
  • zaměstnání na plný úvazek 37,5 hodin/týdně,
  • důkladné zaučení a poskytnutí podpory při zácviku,
  • pružnou pracovní dobu,
  • kredit v Cafeterii v hodnotě 15 500 Kč/rok,
  • pracovní smlouvu na dobu určitou s prodloužením po 1 roce.

Nástup:

co nejdříve, dohodou

Váš profesní životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Odpovědět na pozici").