Inzerát již není aktuální
Jsme dodavatelem řídicích systémů a technologií měření a regulace pro budovy, průmysl a energetiku. Do našeho týmu hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, který se postará o efektivní řízení finančních procesů a provozních činností naší společnosti.
Hlavní pracovní náplň a odpovědnosti:
- řízení a dohled nad finančními operacemi společnosti (fakturace, platby, atp.)
- příprava měsíčních uzávěrek, základních reportů a statistik
- autorizace zadaných bankovních příkazů
- úzká spolupráce s externí účetní
- koordinace s interními odděleními a externími partnery pro zajištění efektivního provozu
- pojištění a pojistné události
- kontrola zakázkových dokladů obchodních případů od přijetí objednávky/smlouvy až po fakturaci
- kontrola výše a oprávněnosti všech režijních nákladů
- spolupráce s auditory, příprava a shromažďování podkladů pro audit
- správa smluv týkajících se provozní části společnosti a subdodavatelské části obchodně realizačního procesu
- archivace dokumentů
- sledování, upomínání, vymáhání pohledávek a zápočtů s dlužníky
- správa majetku
- agenda Domat SK – docházka zaměstnance, úhrady faktur, archivace dokumentů a zasílání dokumentů pro účetnictví
Požadujeme:
- vzdělání v oboru ekonomie, finance nebo podobném
- zkušenosti v oblasti financí a provozu, ideálně s vedením menšího týmu spolupracovníků
- analytické a organizační schopnosti
- schopnost efektivně komunikovat a spolupracovat s různými odděleními a úrovněmi managementu
- znalost právních a daňových předpisů v oblasti financí výhodou