Co u nás vedoucí skupiny Kvalita služeb dělá?
- řídí, koordinuje a zodpovídá za činnost skupiny Kvalita služeb v úseku Obsluha zákazníků s cílem trvalého zlepšování procesů a zvyšování zákaznické zkušenosti
- zodpovídá za celkovou implementaci strategie budování zákaznické zkušenosti do procesů obsluhy zákazníků a zajišťuje jejich komunikaci a zapracování do metodik/procesů Obsluhy zákazníků
- koordinuje odsouhlasené iniciativy ke zvyšování zákaznické zkušenosti
- spoluvytváří efektivní organizaci procesů a komunikace směrem k zákazníkům, výrobcům a partnerům
- koordinuje projektovou činnost ČEZ Distribuce s dopadem do obsluhy koncového zákazníka
- řídí proces nastavení a měření KPI v souladu s potřebami zlepšení zákaznické zkušenosti
- zodpovídá za kontrolní činnost z pohledu zajišťování plnění odsouhlasených iniciativ
Co od Vás očekáváme?
- VŠ vzdělání
- 6 let praxe
- velmi dobré komunikační a prezentační dovednosti
- orientace na zákazníka a zkušenost s řízením lidí
- orientace na výsledek, odolnost vůči zátěži
- flexibilita, loajalita, důslednost, pečlivost
- aktivní přístup ke svěřeným úkolům, zodpovědnost
- dobrá znalost práce s PC, s informačními systémy – MS Office
- znalost anglického jazyka na komunikační úrovni
- řidičský průkaz skupiny B
- řídící a organizační schopnosti
- samostatnost
- znalost energetické legislativy a procesů společnosti jsou vítány
Nástup?
dohodou
V případě zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete svůj životopis a motivační dopis prostřednictvím tlačítka "Mám zájem".
Vaše kancelář může být v jednom z uvedených míst.
Benefity
- Bonusy
- Příspěvek na pojištění
- Flexibilní pracovní dobaSkupina ČEZ nabízí různé formy flexibilní pracovní doby všude tam, kde to charakter pracovní pozice a druh práce umožňuje. Jedná se například o práci z domova, zkrácené pracovní úvazky nebo stlačený pracovní týden. Využíváme i pružnou pracovní dobu. Záleží vždy na domluvě s vedoucí/m.
- 5 týdnů dovolené
- Firemní vzdělávání & osobní rozvojNašim zaměstnancům umožňujeme rozvoj jejich potenciálu a osobnostní i profesní růst.
- Sickdays
Diverzita a inkluze ve Skupině ČEZ
U nás ve Skupině ČEZ si vážíme všech zaměstnanců. Budeme vás motivovat v rozvíjení vašich silných stránek, v získávání nových zkušeností a v kariérním růstu. Zároveň ale klademe důraz na vyváženost pracovního a soukromého života, tak abyste měli dostatek času věnovat se svým blízkým či svým koníčkům. Věříme, že v různorodosti je síla, proto usilujeme o rozmanitost pracovních týmů a rovnost příležitostí. Každý má u nás prostor být jedinečný.
Více o našem přístupu k zaměstnancům se můžete dozvědět v Politice diverzity a inkluze Skupiny ČEZ.
Podívejte se, jak nás hodnotí naši zaměstnanci.
Nemáme co skrývat. Nebojíme se jít s kůží na pracovní trh. Prozkoumejte, jak si vedeme v očích našich zaměstnanců na nezávislém portálu Atmoskop.cz.