Inzerát již není aktuální
Vaší pracovní náplní bude:
- Být vlastníkem procesů plánování kontinuity podnikání (BCM).
- Vytvářet a udržovat politiky, směrnice, metodiky a související dokumentaci pro oblast řízení plánování kontinuity podnikání (BCM).
- Navrhovat a vytvářet strategii a cíle pro zavedení, správu a neustálé zlepšování systému řízení plánování kontinuity podnikání (BCM).
- Být zodpovědný za provádění pravidelných dopadových analýz BCM.
- Řídit přípravu, revize a testování business continuity plánů, iniciovat a koordinovat pravidelné aktualizace a testování plánů obnovy, spolupracovat na jejich vyhodnocení.
- Spolupracovat při tvorbě a testování disaster recovery plánů pro IT aplikace a infrastrukturu, koordinovat a poskytovat metodickou podporu v oblasti DR plánování.
- Poskytovat metodickou podporu všem organizačním jednotkám.
- Spolupracovat na návrhu a revizi postupů a procesů při neočekávaných událostech.
- Uskutečňovat pravidelná školení zaměstnanců v oblasti BCM a reagovat na neočekávané události.
- Pravidelně reportovat a prezentovat výstupy činností BCM.
- Spolupracovat na důležitých firemních projektech z pohledu stanovení a hodnocení business požadavků na obnovení činností, dostupnosti a obnovení dat a IT systémů.
- Spolupracovat při hodnocení dodavatelů a jejich služeb z pohledu BCM a návrhu SLA.
- Spolupracovat při přípravě interních krizových cvičení.
- Spolupracovat při řešení provozních a bezpečnostních incidentů a řízení rizik informační bezpečnosti.
Hledáme právě vás, pokud:
- máte vysokoškolské vzdělání a alespoň 2 roky praxe v oblasti plánování kontinuity podnikání,
- zkušenost s BCM a DR plánováním, tvorbou související dokumentace,
- zkušenost s tvorbou a testováním plánů obnovy (BCP, DRP),
- praktickou znalost BCM, norem a předpisů, zejm. mezinárodního standardu ISO 22301, výhodou jsou odborné certifikace,
- zkušenosti s procesním a projektovým řízením, znalost procesů IT,
- všeobecný přehled o informačních technologiích
- máte týmového ducha s dobrými komunikačními dovednostmi,
- jste samostatnostná/ý při řešení svěřených úkolů, máte analytické myšlení, systematický přístup a
- nechybí vám znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
Nabízíme vám:
- smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
- pružnou pracovní dobu s možností práce z domova.
- prohlubování kvalifikace v oblasti kybernetické bezpečnosti.
- semináře v oblasti zdraví, bezpečnosti a podpory životního prostředí.
- benefity, o kterých se dočtete níže.
Jak to u nás chodí, uvidíte na videu v sekci Týmy → Kancelář.