Business Continuity Specialist/ka

GasNet, s.r.o.
Prosecká 855, Praha
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální

Vaší pracovní náplní bude:

  • Být vlastníkem procesů plánování kontinuity podnikání (BCM).
  • Vytvářet a udržovat politiky, směrnice, metodiky a související dokumentaci pro oblast řízení plánování kontinuity podnikání (BCM).
  • Navrhovat a vytvářet strategii a cíle pro zavedení, správu a neustálé zlepšování systému řízení plánování kontinuity podnikání (BCM).
  • Být zodpovědný za provádění pravidelných dopadových analýz BCM.
  • Řídit přípravu, revize a testování business continuity plánů, iniciovat a koordinovat pravidelné aktualizace a testování plánů obnovy, spolupracovat na jejich vyhodnocení.
  • Spolupracovat při tvorbě a testování disaster recovery plánů pro IT aplikace a infrastrukturu, koordinovat a poskytovat metodickou podporu v oblasti DR plánování.
  • Poskytovat metodickou podporu všem organizačním jednotkám.
  • Spolupracovat na návrhu a revizi postupů a procesů při neočekávaných událostech.
  • Uskutečňovat pravidelná školení zaměstnanců v oblasti BCM a reagovat na neočekávané události.
  • Pravidelně reportovat a prezentovat výstupy činností BCM.
  • Spolupracovat na důležitých firemních projektech z pohledu stanovení a hodnocení business požadavků na obnovení činností, dostupnosti a obnovení dat a IT systémů.
  • Spolupracovat při hodnocení dodavatelů a jejich služeb z pohledu BCM a návrhu SLA.
  • Spolupracovat při přípravě interních krizových cvičení.
  • Spolupracovat při řešení provozních a bezpečnostních incidentů a řízení rizik informační bezpečnosti.

Hledáme právě vás, pokud:

  • máte vysokoškolské vzdělání a alespoň 2 roky praxe v oblasti plánování kontinuity podnikání,
  • zkušenost s BCM a DR plánováním, tvorbou související dokumentace,
  • zkušenost s tvorbou a testováním plánů obnovy (BCP, DRP),
  • praktickou znalost BCM, norem a předpisů, zejm. mezinárodního standardu ISO 22301, výhodou jsou odborné certifikace,
  • zkušenosti s procesním a projektovým řízením, znalost procesů IT,
  • všeobecný přehled o informačních technologiích
  • máte týmového ducha s dobrými komunikačními dovednostmi,
  • jste samostatnostná/ý při řešení svěřených úkolů, máte analytické myšlení, systematický přístup a
  • nechybí vám znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.

Nabízíme vám:

  • smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou.
  • pružnou pracovní dobu s možností práce z domova.
  • prohlubování kvalifikace v oblasti kybernetické bezpečnosti.
  • semináře v oblasti zdraví, bezpečnosti a podpory životního prostředí.
  • benefity, o kterých se dočtete níže.

Jak to u nás chodí, uvidíte na videu v sekci Týmy → Kancelář.