FACILITY MANAGER SENIOR
Hledáme zkušeného Facility manažera, který si vezme pod křídla správu pěti objektů. Vaším úkolem bude zajistit hladký chod technických zařízení budov, efektivně koordinovat činnosti jednotlivých týmů a nastavovat správné priority v čase. Očekáváme, že dokážete předávat své know-how hlavním technikům a vést je k samostatnosti. Vaše práce bude stát i na technických znalostech v oblasti TZB.
CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM?
- Zajištění technického provozu a údržby přidělených budov
- Denní komunikace s klienty – jasně, vstřícně, profesionálně
- Vedení, motivace a kontrola týmu techniků
- Zajištění servisních a revizních činností na objektech a jejich technologických zařízeních
- Vedení technické a provozní dokumentace objektů
- Identifikace a eliminace provozních rizik
- Řešení havarijních stavů a krizových situací
- Odpovědnost za řádný chod objektů po ekonomické stránce, vyhledávání nových technologií s cílem zajistit požadovanou kvalitu a optimalizaci nákladů
- Spolupráce s externími dodavateli a smluvními partnery
- Zajištění běžné administrativy spojené s údržbou objektů např. tvorba cenové nabídky na opravy
- Pravidelný reporting managementu společnosti
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
- Prokazatelnou zkušenost s údržbou budov a vedením týmu techniků nutná - seznam budov přiložte do Vaší žádosti
- Znalost technologií budov (TZB) - rozumíte provozu, technologiím, umíte číst v dokumentaci, znáte normy
- Zodpovědný a systematický přístup – v provozu jde o detaily i tah na výsledek
- Reprezentativní a srozumitelná komunikace – se zákazníkem i s technikem si musíte rozumět
- Dobrou organizaci práce, důslednost, samostatnost, zodpovědnost a selský rozum
- Excel, Outlook, práce s dokumentací a provozními systémy
CO U NÁS ZÍSKÁTE?
- Perspektivní pracovní pozici ve skupině ČEZ ESCO – ekonomicky stabilní zaměstnavatel
- Zázemí firmy, která si váží svých lidí a jedná férově
- Samostatnou, zodpovědnou práci, která Vás bude bavit
- Objekty, na kterých budete pracovat, jsou kvalitní referencí – budete na svou práci hrdí
- Pestrou a různorodou práci s prostorem pro seberealizaci. Vaše svěží nápady vítáme!
- Možnost rozvíjet svůj profesní i osobní potenciál – podporujeme další vzdělávání
- Motivující finanční ohodnocení
- Týden dovolené navíc – celkem tedy 5 týdnů odpočinku.
- Stravenky a kvalitní kávu, aby se Vám u nás dobře pracovalo
- Pracovní doba 40/h týden, tj. od 8:00 do 16:30 nebo dle dohody
Silné zázemí a týmovou podporu v každodenní praxi:
- Provozního ředitele, který Vám bude oporou při klíčových rozhodnutích i složitějších jednáních s klientem
- Spolehlivou podporu při technických výzvách – ať už jde o návrh řešení, konzultaci či odbornou manuální výpomoc. Táhneme za jeden provaz
- Zkušený tým přímo na objektech – technici se specializací na elektro i další technické zařízení budovy
- Přímý kontakt s managementem společnosti – žádná zbytečná byrokracie
KART – Koordinujeme. Analyzujeme. Realizujeme. Tvoříme.
KART, spol. s r.o., člen skupiny ČEZ ESCO, je česká společnost s 33letou tradicí v oboru facility managementu. Zajišťujeme technickou správu významných hotelů, administrativních, komerčních i historických objektů, včetně technologicky náročných staveb. Současně poskytujeme technický dohled na realizacích a postupně rozšiřujeme naše aktivity – založili jsme kompetenční centrum specializované na instalaci elektrozařízení, včetně osvětlení. Přidejte se k týmu zkušených profesionálů a staňte se součástí našich projektů!