Specialista/ka přípravy a podpory zakázek (BESS)
Skupina ČEZ
Ostrava
3. 10. 2025
Plný úvazek
Společnost ČEZ ESL, s.r.o., která zajišťuje komplexní služby v oblasti výstavby a rekonstrukce zařízení pro tepelnou energetiku, elektroenergetiku, veřejné osvětlení a související technickou infrastrukturu, hledá novou posilu do svého týmu.
Přidejte se do týmu bateriových úložišť v rámci skupiny ČEZ ESCO. Buďte podporou týmu, který rozvíjí oblast bateriových úložišť a hledá řešení energetických potřeb pro své zákazníky. Pokud chcete být součástí týmu, který v novém a opravdu dynamicky se rozvíjejícím oboru velkokapacitních bateriových úložišť hraje „první ligu“, neváhejte se přihlásit.
Co u nás budete dělat?
- Zajišťovat vedení agendy spojené s řízením projektů ve spolupráci s Manažery řízení projektů a Vedoucím oddělení BESS
- Spolupracovat s oddělením Nákup a Smluvní vztahy zejména v oblasti smluvních vztahů a tvorby nákupních požadavků
- Zajišťovat administrativní a technickou podporu projektů bateriových úložišť ve spolupráci s Manažery řízení projektů
- Sledovat legislativní předpisy, vztahující se k výstavbě bateriových úložišť a sdílet tyto informace s kolegy
- Připravovat podklady pro vystavení faktur, kontrolovat faktury a vést jejich evidenci
- Vést evidenci zakázek ve spolupráci s Manažery řízení projektů a Vedoucím oddělení BESS
- Připravovat podklady potřebné pro předání staveb objednateli.
- Zodpovídat za vedení evidence OOPP přidělených pracovníkům oddělení
- Spolupracovat při provádění pravidelných kontrol BOZP a interních auditů
- Kontrolovat průběh nákladů na realizovaných stavbách ve spolupráci s Manažery řízení projektů a Vedoucím oddělení BESS
- Zodpovídat za vedení evidence služebních cest a docházkového systému
- Spolupracovat na sestavě ročního plánu oddělení
- Navádět agendu zakázek do informačního systému společnosti, zodpovídat za jejich správnost a aktuální evidenci, pravidelnou aktualizaci, reporting zakázek
- Zpracovává rozkont hodin oddělení, zodpovídá za včasné předání ke kontaci na controlling
Bez čeho se neobejdete?
- VŠ vzdělání ekonomického směru – ale rádi se potkáme i s uchazeči se SŠ vzděláním s adekvátní praxí min. 5 let (se zaměřením na controlling, účetnictví, procesy, obchod apod.)
- Předchozí praxe na obdobné pozici
- Výborná znalost práce s produkty MS Office (Excel, Word, Powerpoint)
- Znalost systémů SAP, CRM výhodou
- Projektový přístup a řízení – zvládnete mít přehled o více projektech najednou
- Povědomí o smlouvách a povinnostech plynoucích z realizačních smluv
- Ochota učit se novým věcem a přizpůsobit se různým rolím
- Spolehlivost, samostatnost a odpovědnost
- Proaktivní přístup při řešení svěřených úkolů
- Využijete angličtinu – používáme zahraniční technologie, budete si potřebovat v angličtině dohledat informace
Proč k nám?
- Jsme nově vznikající tým, který práce baví - dělí se o své zkušenosti a pomáhá si
- Podíl na projektech dekarbonizace, které mají smysl – nejen profesně, ale i společensky
- Cafeterie – body, které využijete na koupi dovolené, wellness, fitness i nákupu např. optických brýlí apod.
- Flexibilní pracovní doba – potkáváme se v kanceláři vždy mezi 8–13 hod., začátek a konec pracovní doby je na vás
Kdy k nám můžete nastoupit?
- Nástup dle dohody