Vedoucí odboru Solution centra ADMS (GIS, DŘS a WFM)
Skupina ČEZ
Praha
4. 11. 2025
Plný úvazek
Hledáme manažera/manažerku Solution centra ADMS do týmu, který poskytuje služby informačních technologií v ČEZ Distribuci.
Jako vedoucí Solution Centra ADMS budete klíčovou osobností v řízení a rozvoji IT produktů a služeb v dané oblasti. Vaším úkolem bude strategické vedení malého týmu, nastavování směřování IT služeb a řízení životního cyklu IT produktů a služeb a zajištění jejich kvality a souladu s potřebami byznysu.
Hledáme zkušené manažery a manažerky s vizí, kteří:
- rozumí IT službám a produktům,
- umí vést tým a nastavovat strategii,
- a májí chuť podílet se na rozvoji klíčových technologií v rámci Solution Centra ADMS.
Vaše hlavní poslání:
- Vedení a koordinace činností Solution Centra ADMS
- Řízení a zodpovědnost za rozvoj, provozní podporu, upgrady, kapacitní řízení a životní cyklus IT produktů a služeb.
- Nastavení strategii poskytovaných IT produktů a služeb Solution Centra
- Zodpovědnost za poskytované služby směrem k business vlastníkovi a zajištění rozvojových plánů, plánování rozpočtu a kapacit.
- Spolupráce s Enterprise Architektem, týmem L1 podpory, projektovými týmy, D2 vývojáři
- Odpovědnost za vztah s příslušnými dodavateli
- Řízení procesů: Demand, Capacity a Incident Management pro příslušné IT produkty a služby.
Naše požadavky? Hledáme:
- Vysokoškolsky vzdělaného manažera nebo manažerku s praxí v oblasti ICT
- Stratégy se schopností plánovat IT služby.
- Odborníka/odbornici se znalostí ITIL 4 a řízení IT služeb.
- Zkušeného projektového manažera nebo manažerku (různé metodiky)
- Analyticky smýšlejícího člověka orientovaného na výsledek se schopností dotahovat věci do konce.
- Odborníka/odbornici se znalostí finančního a rozpočtového řízení IT
- Manažera nebo manažerku s přehled v oblasti aplikační architektury
- Komunikativního profesionála s prezentačními dovednostmi.
- Odolného a flexibilního člověka, který zvládá stres a měnící se prostředí
- Zákaznicky orientovaného manažera nebo manažerku s týmovým duchem.
Co nabízíme?
- Strategickou roli s reálným dopadem na chod společnosti
- Možnost podílet se na rozvoji klíčových IT služeb
- Spolupráci s odborníky napříč firmou i externími partnery
- Podporu profesního růstu a dalšího vzdělávání
- Motivující finanční ohodnocení a benefity.
- Poskytujeme speciálně zaměřená onboardingová školení pro nové zaměstnance ČEZ Distribuce
- Čas a prostor na adaptaci, maximální podporu ze strany kolegů a kolegyň (odbornou i lidskou)
- Přátelské prostředí - sdílíme si vzájemné know how, pomáháme si, otevřeně komunikujeme
- Pestrou agendu a možnost komunikovat a potkávat se s různorodými, zajímavými lidmi a odborníky
- Zázemí stabilní a silné společnosti (několik ocenění Zaměstnavatel roku).