Vedoucí odboru Solution centra ADMS (GIS, DŘS a WFM)

Skupina ČEZ
Praha
4. 11. 2025
Plný úvazek

Hledáme manažera/manažerku Solution centra ADMS do týmu, který poskytuje služby informačních technologií v ČEZ Distribuci.

Jako vedoucí Solution Centra ADMS budete klíčovou osobností v řízení a rozvoji IT produktů a služeb v dané oblasti. Vaším úkolem bude strategické vedení malého týmu, nastavování směřování IT služeb a řízení životního cyklu IT produktů a služeb a zajištění jejich kvality a souladu s potřebami byznysu.

Hledáme zkušené manažery a manažerky s vizí, kteří:

  • rozumí IT službám a produktům,
  • umí vést tým a nastavovat strategii,
  • a májí chuť podílet se na rozvoji klíčových technologií v rámci Solution Centra ADMS.

Vaše hlavní poslání:

  • Vedení a koordinace činností Solution Centra ADMS
  • Řízení a zodpovědnost za rozvoj, provozní podporu, upgrady, kapacitní řízení a životní cyklus IT produktů a služeb.
  • Nastavení strategii poskytovaných IT produktů a služeb Solution Centra
  • Zodpovědnost za poskytované služby směrem k business vlastníkovi a zajištění rozvojových plánů, plánování rozpočtu a kapacit.
  • Spolupráce s Enterprise Architektem, týmem L1 podpory, projektovými týmy, D2 vývojáři
  • Odpovědnost za vztah s příslušnými dodavateli
  • Řízení procesů: Demand, Capacity a Incident Management pro příslušné IT produkty a služby.

Naše požadavky? Hledáme:

  • Vysokoškolsky vzdělaného manažera nebo manažerku s praxí v oblasti ICT
  • Stratégy se schopností plánovat IT služby.
  • Odborníka/odbornici se znalostí ITIL 4 a řízení IT služeb.
  • Zkušeného projektového manažera nebo manažerku (různé metodiky)
  • Analyticky smýšlejícího člověka orientovaného na výsledek se schopností dotahovat věci do konce.
  • Odborníka/odbornici se znalostí finančního a rozpočtového řízení IT
  • Manažera nebo manažerku s přehled v oblasti aplikační architektury
  • Komunikativního profesionála s prezentačními dovednostmi.
  • Odolného a flexibilního člověka, který zvládá stres a měnící se prostředí
  • Zákaznicky orientovaného manažera nebo manažerku s týmovým duchem.

Co nabízíme?

  • Strategickou roli s reálným dopadem na chod společnosti
  • Možnost podílet se na rozvoji klíčových IT služeb
  • Spolupráci s odborníky napříč firmou i externími partnery
  • Podporu profesního růstu a dalšího vzdělávání
  • Motivující finanční ohodnocení a benefity.
  • Poskytujeme speciálně zaměřená onboardingová školení pro nové zaměstnance ČEZ Distribuce
  • Čas a prostor na adaptaci, maximální podporu ze strany kolegů a kolegyň (odbornou i lidskou)
  • Přátelské prostředí - sdílíme si vzájemné know how, pomáháme si, otevřeně komunikujeme
  • Pestrou agendu a možnost komunikovat a potkávat se s různorodými, zajímavými lidmi a odborníky
  • Zázemí stabilní a silné společnosti (několik ocenění Zaměstnavatel roku).