Společnost E.ON Česká republika poskytuje odborný servis a poradenství všem ostatním společnostem skupiny E.ON v České republice. Přes tisíc našich specialistů a administrativních pracovníků se stará o produkty E.ONu, zákazníky a komunikaci celé firmy už více než 20 let. Zajišťují podporu v oblasti HR, IT, financí, práva, administrativy nebo komunikace. 

 

Hledáme nového kolegu nebo kolegyni do našeho oddělení Strategie a správa nemovitostí, které je součástí oddělení Business Administration. V našem oddělení řídíme a zajišťujeme efektivní správu a provoz nemovitého i movitého majetku. Dále provádíme údržbu a opravy majetku. Součástí našich úkolů jsou revizní a havarijní služby. Vyhodnocujeme potřeby jednotlivých útvarů a zajišťujeme optimální využití prostor. V našem oddělení také zodpovídáme za rozpočet a smluvní závazky. Víte, co všechno to obnáší? Tak neváhejte a přidejte se k nám v Brně.

 

Co u nás budete dělat?

 

  • Převezmete odpovědnost za navrhování, plánování a realizaci aktivací/deaktivací majetku – nákup a prodej (příprava podkladů, realizace, kompletní agenda).
  • Navrhnete a zkoordinujete efektivní využití ploch objektů, včetně optimalizace a dislokace.
  • Zajistíte zřizování věcných břemen (služebností) a plných mocí.
  • Budete mít na starosti sestavení plánu nákladů v rámci svěřené oblasti.
  • Čeká vás příprava podkladů pro výběry dodavatelů ve svěřené oblasti ve spolupráci s útvarem nákupu.
  • Zapojíte se do tvorby zadání staveb v rámci rolí týmu Rozvoj nemovitostí (rozpočtování, navrhování řešení, správa systémů evidence).
  • Nemine vás komunikace s orgány státní správy.
  • Stanete se součástí projektových týmů.

 

Co by měl splňovat ideální kandidát?

 

Dokonalost k vašim vlastnostem patřit nemusí, ale bez některých kvalit se neobejdeme…

 

  • máte vysokoškolské vzdělání – ideálně se stavebním zaměřením, případně se specializací na oceňování nemovitostí
  • můžete doložit praxi v oboru
  • aktivně řídíte a vlastníte řidičské oprávnění skupiny B
  • počítáte s velmi častým cestováním v rámci služebních cest
  • orientace na zákazníka je vám vlastní
  • s počítačem a nástroji MS Office si bez problémů poradíte

 

Budeme nadšeni, pokud…

 

  • jste zodpovědný/á a máte pečlivý přístup
  • umíte pracovat samostatně
  • jste flexibilní a nevadí vám, když je potřeba občas pracovat přesčas, a to i ve dnech pracovního klidu
  • zvládáte pracovní zátěž a stres s nadhledem
  • máte chuť se dále vzdělávat
  • je pro vás komunikace s lidmi přirozená a zvládáte ji i v náročných situacích

 

Proč je fajn pracovat u E.ONu?

 

  • Nejspíš to zní jako klišé, ale jsme stabilní nadnárodní společnost. Nemusíte se bát, že za týden zavřeme nebo vám tři měsíce nepřijde výplata.
  • 5 týdnů dovolené je u nás samozřejmostí.
  • Domů nebudete odcházet jen s výplatou, ale i s příjemnými benefity.
  • Při významných životních nebo jiných událostech vám dáme placené volno i nad rámec zákoníku práce.
  • Přispějeme vám na penzijní připojištění, ale taky třeba na stravování.
  • Pracovní doba je u nás pružná. Někdy je nutné pracovat o trochu déle než obvykle, jindy je zas fajn odejít dřív.
  • Můžete se u nás vzdělávat, rozvíjet své schopnosti a profesně růst, kam až to půjde.

 

ID pozice: 239069 Kde budete pracovat: Pracoviště 

Zaujala vás tato pracovní pozice a přemýšlíte, kam poslat životopis?Stačí kliknout na modré políčko Přihlásit se a vytvořit si online přihlášku v naší databázi. Ozveme se vám co nejdříve! Pokud máte nějaké dotazy, můžete se obrátit na: Štěpánka Bartoňová, tel. +420 703 467 657.

 

Ve společnosti E.ON si zakládáme na férových podmínkách, příjemném pracovním prostředí, respektu a důvěře.

 

Jsme E.ON. Dodáváme elektřinu a plyn přibližně 1,5 milionu zákazníků a jsme jedním z největších dodavatelů v Česku. Kromě energií nabízíme chytrá a úsporná řešení, jako jsou fotovoltaika, tepelná technika nebo elektromobilita. V jižních Čechách, na jižní Moravě a na Vysočině provozujeme vlastní distribuční soustavu elektřiny, v Jihočeském kraji se staráme i o distribuci plynu.