Vedoucí speciálního servisu
Společnost E.ON Česká republika poskytuje odborný servis a poradenství všem ostatním společnostem skupiny E.ON v České republice. Přes tisíc našich specialistů a administrativních pracovníků se stará o produkty E.ONu, zákazníky a komunikaci celé firmy už více než 20 let. Zajišťují podporu v oblasti HR, IT, financí, práva, administrativy nebo komunikace.
Oddělení speciálního servisu zajišťuje péči a administrativní podporu pro zákazníky E.ON. Pracovníci speciálního servisu se starají o hladký průběh řešení jejich záležitostí a poskytují obsluhu i péči v několika klíčových oblastech. Oddělení zajišťuje specializovaný servis pro individuální požadavky zákazníků, spolupracuje se státními institucemi a pomáhá při řešení záležitostí s exekutory a insolvenčními správci. Součástí činnosti je také komunikace s provozovateli distribuční soustavy. Přidejte se k nám v Brně.
Co u nás budete dělat?
Vedoucí Speciálního Servisu je klíčovou manažerskou pozicí zodpovědnou za řízení týmu. Tato role spojuje strategické řízení, operativní řízení provozu a podporu rozvoje zaměstnanců s cílem zajistit vysokou kvalitu zákaznické péče a efektivní fungování oddělení.
- Na starosti budete mít vedení přibližně dvacetičlenného týmu, zajištění efektivní spolupráce a dosažení stanovených cílů.
- Součástí vaší práce bude pravidelný monitoring a vyhodnocování klíčových ukazatelů výkonu (KPI) a zajištění předání zpětné vazby směrem k zaměstnancům.
- Dohlédnete na kvalitu zákaznické péče a budete implementovat opatření pro její neustálé zlepšování.
- Zajistíte průběžné vzdělávání a rozvoj zaměstnanců prostřednictvím školení a zajistíte průběžný rozvoj týmu.
- Nemine vás organizace pravidelných porad, předávání důležitých informací a poskytování zpětné vazby členům týmu.
- Zapojíte se do zlepšování procesů, identifikace příležitostí ke zlepšení provozu, implementace změn a spolupráce s dalšími odděleními společnosti.
Co by měl splňovat ideální kandidát?
Dokonalost k vašim vlastnostem patřit nemusí, ale bez některých kvalit se neobejdeme…
- máte zkušenost s vedením týmů, ideálně v oblasti zákaznické péče nebo služeb
- schopnost stanovovat cíle, analyzovat provozní data a navrhovat zlepšení je vaší silnou stránkou
- orientujete se na kvalitu, efektivitu a spokojenost zákazníků.
- máte silné organizační a komunikační schopnosti
- rádi pracujete v týmu a snažíte se vytvářet pozitivní pracovní prostředí
Proč je fajn pracovat u E.ONu?
- Nejspíš to zní jako klišé, ale jsme stabilní nadnárodní společnost. Nemusíte se bát, že za týden zavřeme nebo vám tři měsíce nepřijde výplata.
- 5 týdnů dovolené je u nás samozřejmostí.
- Domů nebudete odcházet jen s výplatou, ale i s příjemnými benefity.
- Při významných životních nebo jiných událostech vám dáme placené volno i nad rámec zákoníku práce.
- Přispějeme vám na penzijní připojištění, ale taky třeba na stravování.
- Pracovní doba je u nás pružná. Někdy je nutné pracovat o trochu déle než obvykle, jindy je zas fajn odejít dřív.
- Můžete se u nás vzdělávat, rozvíjet své schopnosti a profesně růst, kam až to půjde.
ID pozice: 240722 Kde budete pracovat: Hybridní model
Zaujala vás tato pracovní pozice a přemýšlíte, kam poslat životopis?Stačí kliknout na modré políčko Přihlásit se a vytvořit si online přihlášku v naší databázi. Ozveme se vám co nejdříve! Pokud máte nějaké dotazy, můžete se obrátit na: Rudolf Chudoba tel. +420 602 227 220.
Ve společnosti E.ON si zakládáme na férových podmínkách, příjemném pracovním prostředí, respektu a důvěře.
Jsme E.ON. Dodáváme elektřinu a plyn přibližně 1,5 milionu zákazníků a jsme jedním z největších dodavatelů v Česku. Kromě energií nabízíme chytrá a úsporná řešení, jako jsou fotovoltaika, tepelná technika nebo elektromobilita. V jižních Čechách, na jižní Moravě a na Vysočině provozujeme vlastní distribuční soustavu elektřiny, v Jihočeském kraji se staráme i o distribuci plynu.