Konzultant na příchozí zákaznické lince
Víme, že je složité v tomto „koronavirovém“ období najít stabilní práci. U nás se ale bát nemusíš! Máme to štěstí, že naše odvětví není zasaženo situací kolem covid-19, takže máš své pracovní místo jisté, bez ohledu na to, co se děje venku. Snažíme se co nejvíce chránit zdraví našich zaměstnanců, proto jsme v podstatě ze dne na den přešli do on-line prostoru. Třeba i samotný pohovor probíhá online – přes video, ať se alespoň na dálku na sebe můžeme pousmát :-) A s tím úsměvem to myslíme vážně! Hledáme nového, usměvavého a upovídaného kolegu/kolegyní, kterému není proti srsti mluvit s našimi zákazníky přes telefon. Odbavujeme příchozí zákaznickou linku. Ve zkratce - zákazník ti zavolá, vyřešíte společně jeho požadavek, a následně mu doprodáš i další innogy služby. Takové 2v1 – „pečař“ i prodejce. Zní ti to zajímavě? Tak tu ještě chvíli vydrž :-)
- Ostrava
- dohodou
- Pojďme začít mzdou. Ta má tři části: 1. Fixní částka, neboli základ v rozmezí 20 000,- a 21 600,- dle tvých předchozích zkušeností 2. Variabilní částka, neboli osobní ohodnocení v rozmezí 4 000,- a 4 320,- 3. Provize z prodeje, neboli další peníze navíc :-)
- Provize z prodeje jsou v neomezené výši. Neradi bychom tady psali, že si můžeš vydělat AŽ xtisíc/miliónů měsíčně, ale třeba náš nejlepší prodejce si odnese na provizích dalších 15 tisíc Kč.
- Mzdu nám navyšují skvělé benefity. Pro ochutnávku: • 27 tisíc ročně v benefitním portále třeba na jazyky, letenky, dovolenou a nebo třeba na knížky, když jsme teď pořád doma • 100korunovou stravenku za každý pracovní den, na tu si přispěješ pouhých 29 Kč. • Slevy u našich partnerů (Datart, T-mobile…) • Detailnější přehled ti pošleme do mailu, když nám ty pošleš životopis (nechceme ale navádět :-))
- Od innogy dostáváme pracovní smlouvu na hlavní poměr, nejprve na 1 rok s možností prodloužení na neurčito.
- Pracujeme 7,5 hodiny denně (plus půlhoďka na oběd).
- Odpočíváme 25 dnů na dovolené a kdyby nám to nestačilo, máme ještě 3-5 dnů osobního volna.
- V Ostravě jsme poskládání do 4 prodejně servisních týmů. Týmy se skládají cca z 12 specialistů. Dohlíží a podporuje nás vedoucí (buď Rosťa, Zuzka, Ester nebo Štěpán) společně se seniorem.
- Jak už bylo řečeno, telefonujeme se zákazníky innogy. Telefonátů je cca 35-45 denně. Každý zákazník má možnost nám zavolat na bezplatnou linku, kde mu právě my pomáháme vyřešit jeho požadavek či problém. Po vyřešení přecházíme do prodeje – prodáváme hlavně elektřinu, zemní plyn a pojištění domácnosti, ať má zákazník všechno v kostce.
- Jsme hodnoceni nejen za prodej, ale také třeba za zpětnou vazbu od zákazníků.
- Hned od prvního nástupního dne začíná vstupní školení, které je plně hrazeno. Máme interní lektory, kteří se nám věnují celé 2 měsíce. Během školení jsme již plnohodnotnými zaměstnanci, takže dostáváme vše, na co máme nárok (mzda, benefity…).
- Směny máme 7,5 hodinové mezi 6 a 22 hodinou. Ty nám určuje náš provozní tým, snažíme se totiž přizpůsobit hlavně našim zákazníkům. Vždy ale víme dopředu směny na celý měsíc.
- S pracovním víkendem se taky sem tam potkáme, za měsíc máme 1-2 pracovní soboty nebo neděle.
- Jsme moc rádi, že si došel až k tomuto bodu. Pokud tě výše uvedené informace zaujaly a chtěl by ses k nám přidat, klikni níže na tlačítko „Mám zájem“. Pokud tě zajímá ještě něco dalšího, zavolej vedoucímu týmu Ester na číslo 725 768 352.