Inzerát již není aktuální
Popis pozice
- Řízení a rozvoj sekce Obchod a správa
- Koordinaci uzavírání prodejních i nákupních smluv vč. organizace a administrace VŘ
- Koordinaci obchodní plánů s ČEPS, a.s a oddělením Controlling pro potřeby PAS
- Koordinaci reportingu akcí za oblast Obchod pro potřeby vedení společnosti
- Zajištění potřeb interních i externích zákazníků v rámci oblasti Obchod
- Koordinaci zajištění cenotvorby – vlastní tvorba měrných cen i kontrola předkládaných cen
- Spolupráce na zpracování očekávané skutečnosti (měsíčně, popř.na vyžádání PAS)
- Spolupráce na zpracování dlouhodobých, střednědobých a ročních rozpočtů společnosti
- Kontrola a řízení procesů v oblasti obchodu a správy
Požadujeme:
- VŠ/SŠ ekonomického směru
- Prokazatelné zkušenosti s vedením svěřeného týmu
- Strategické myšlení a proaktivní přístup
- Znalost nákupních procesů v korporátní skupině
- Praktické zkušenosti s nákupním procesem a reportingem
- Osobnost, která ví, jak navazovat a budovat vztahy s interními i externími partnery
- SAP MM na úrovni klíčového uživatele (ostatní moduly SD, FI, CO, výhodou)
- Komunikativní znalost angličtiny
Nabízíme:
- Stabilní zázemí velké společnosti
- Příležitost k seberealizaci a profesnímu rozvoji
- Atraktivní mzdové ohodnocení
- Součástí Vaší odměny je variabilní složka mzdy
- Užíváme si 26 dnů dovolené a můžeme využít i 3 dny zdravotního volna
- Roční program Benefit plus
- Měsíční příspěvek na penzijní připojištění
- Flexibilní zkrácená pracovní doba - 37,5 hod. týdně
- Akce pro zaměstnance
- Soukromé parkoviště v areálu společnosti
- Dotované stravování
- Vzdělávací a rozvojové kurzy
- Multisport karta
- Místo výkonu práce Praha 10
- Nástup dohodou