Inzerát již není aktuální
Náplň práce
- Plánování, organizování a provádění auditních zakázek
- Analýza interních procesů a identifikace a vyhodnocení potenciálních rizik v procesech a aktivitách společnosti
- Zpracování získaných informací do formy auditní zprávy
- Navrhování nápravných opatření a sledování jejich zavádění
- Vedení příslušné auditní dokumentace
- Podíl na sestavení ročního plánu auditních akcí
- Práce na ad hoc poradenských zakázkách, pokud to bude vhodné/možné/žádoucí i parciální zapojení do vybraných operativních aktivit (v souvislosti s auditní zakázkou)
Požadujeme
- Vynikající znalost auditních postupů
- VŠ vzdělání (technického směru)
- Znalost základních ekonomických kategorií a principů, dobrou orientaci ve finančních výkazech
- Základní znalost v IT (infrastruktura, sítě, databáze)
- Vyzrálou osobnost se strategickým, analytickým a koncepčním myšlením
- Výborné komunikační schopnosti
- Dobré organizační schopnosti, time management a zaměření se na detail
- Proaktivitu a samostatnost
- Schopnost formulace jasného názoru, jeho srozumitelnou prezentaci a obhájení. Schopnost prezentace i nepříznivých výsledků.
- Anglický jazyk na úrovni B2
Nabízíme
- Zázemí stabilní a strategicky důležité společnosti
- Širokou škálu zaměstnaneckých výhod a benefitů
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje
- Zajímavou a různorodou práci
- Dlouhodobou perspektivu uplatnění
- Příjemné pracovní prostředí
- Místo výkonu práce Praha 10