KART, spol. s r.o., člen skupiny ČEZ ESCO, je česká společnost s 30letou tradicí v oboru facility managementu. Zajišťujeme technickou správu pro významné hotely, administrativní, komerční i historické budovy včetně technologicky náročných objektů. Jen na území hlavního města Praha pečujeme o více než 2000 hotelových pokojů a 12 583 m2 historických budov. Jsme držitelem certifikátů dle mezinárodních podnikových standardů: ISO 9001, ISO 14001 a ISO 45001.

Chcete se neustále posouvat, učit se nové věci, technologie, zajímá vás oblast správy nemovitostí a máte nadšení a chuť do práce? Máte prokazatelné zkušenosti z oblasti facility managementu a tato oblast vás baví?
Pokud jste do této chvíle odpověděl/a na vše ano a máte ještě přirozený cit pro zodpovědnost, tak právě VÁS HLEDÁME!
Do našeho týmu hledáme klíčovou osobnost na pozici FACILITY MANAGER SENIOR

CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM?

  • Zajištění technického provozu svěřeného objektu
  • Efektivní komunikace s klientem, udržování kladných vztahů
  • Vedení, motivace a kontrola týmu techniků a údržbářů
  • Zajištění servisních a revizních činností na objektu a jeho technologických zařízeních
  • Vedení technické a provozní dokumentace objektu
  • Identifikace rizik provozu a jejich odstraňování
  • Řešení havarijních stavů a krizových situací
  • Odpovědnost za řádný chod objektu po ekonomické stránce, vyhledávání nových technologií s cílem zajistit požadovanou kvalitu a optimalizaci nákladů
  • Spolupráce s externími dodavateli a smluvními partnery
  • Zajištění běžné administrativy spojené s údržbou objektu např. tvorba cenové nabídky na opravy
  • Pravidelný reporting managementu společnosti

CO OD VÁS OČEKÁVÁME?

  • Zkušenost s údržbou budov a vedením týmu techniků
  • Znalosti z oblasti technického zařízení budov
  • Komunikativní znalost anglického jazyka, někteří naši zákazníci mluví pouze anglicky
  • Pokročilé komunikační dovednosti a reprezentativní vystupování
  • Dobrou organizaci práce, důslednost, samostatnost, zodpovědnost a selský rozum
  • Aktivní znalost MS Office – zejména Excel, Outlook

CO U NÁS ZÍSKÁTE?

  • Perspektivní pracovní pozici ve skupině ČEZ ESCO – ekonomicky stabilní zaměstnavatel.
  • Samostatnou, zodpovědnou práci, která Vás bude bavit.
  • Motivující finanční ohodnocení.
  • Možnost rozvíjet svůj profesní a osobní potenciál, možnost dalšího vzdělávání.
  • Inspirující a přátelský pracovní kolektiv, který Vám pomůže a poradí. Počáteční zaškolení je samozřejmostí.
  • Kvalitní kávu a stravenky, aby se Vám u nás dobře pracovalo.
  • Týden dovolené navíc, ať se nám do práce vracíte rádi a svěží. Celkem tedy 5 týdnů dovolené.
  • Kurzy anglického jazyka, pro podporu a vylepšení Vašich znalostí.
  • Pestrou práci, která Vás bude bavit. Dostanete prostor pro seberealizaci a profesní i kariérní růst. Rádi přivítáme Váš svěží náhled.
  • Přátelský kolektiv; přímý kontakt s managementem společnosti.
OM Solutions s.r.o.
Kpt. Nálepky 620/7, Nové Dvory, 674 01
Třebíč
IČ: 02682516