Co u nás budete dělat?
Plánovat, organizovat, řídit a kontrolovat realizaci projektů (oblast elektro a SKŘ) k dosažení projektových cílů ve stanovených termínech a v rámci rozpočtu, což zahrnuje:
- stanovení časového a finančního plánu
- sestavení, vedení a řízení projektového týmu
- řízení finančních zdrojů, nákladů, výnosů a cash flow projektu
- řízení kvality, koordinace postupů prací a návazností činností,
řízení změn projektu
- analýza a řízení rizik
- kontrola dodržování harmonogramu prací, výstupů z projektu
- vést realizaci zakázek, předávání
Bez čeho se neobejdete?
- vzdělání ÚSO v oboru elektro
- praxe 2-5 let
- osvědčení z vyhl. 50/78 Sb. nejlépe § 8 do i nad 1000 V (možné doplnit po nástupu)
- znalost práce na PC
- základní znalost ekonomiky
- znalost základních technik vedení lidí
- samostatnost, rozhodnost a organizační schopnosti
- schopnost vedení a řízení lidí
- schopnost práce pod tlakem
- efektivní komunikace, spolupráce, kreativita, flexibilita, aktivní přístup
- řidičský průkaz sk. B
Proč k nám?
Jsme stabilní společnost, která je člen Skupiny ČEZ.
Budete mít možnost dalšího profesního rozvoje.
Co Vám nabízíme?
- zaměstnání ve Skupině, která se pravidelně umísťuje na prvních příčkách anket o nejlepšího a ekonomicky stabilního zaměstnavatele
- podílení se na velmi zajímavých projektech v oblasti energetiky
- práci, v rámci které si budete dále rozvíjet své znalosti a zkušenosti
- pracovní dobu 37,5 hod. týdne
- pět týdnů dovolené
- příspěvek na doplňkové penzijní spoření
- stravenky
- zaměstnanecké půjčky
- příspěvky v případě dlouhodobé nemoci nebo tíživé finanční situace
- atraktivní finanční ohodnocení podle dovedností, znalostí a délky praxe
- mobilní telefon a notebook
Nástup?
dohodou
Podívejte se, jak nás hodnotí naši zaměstnanci.
Nemáme co skrývat. Nebojíme se jít s kůží na pracovní trh. Prozkoumejte, jak si vedeme v očích našich zaměstnanců na nezávislém portálu Atmoskop.cz.