Co u nás budete dělat?
- Příprava, koordinace a vedení jednodušších poptávkových řízení vč. přípravy výběrových kritérií, hodnocení, přípravy smluv
- Jednání s dodavateli a interními zákazníky
- Odpovědnost za uzavření smlouvy
- Zpracování reportingu v rámci nákupního útvaru
- Administrativní podpora nákupního útvaru
Bez čeho se neobejdete?
- Ukončené VŠ vzdělání
- Výborné vyjednávací a prezentační schopnosti
- Pečlivost, komunikativnost, organizační schopnosti, schopnost pracovat v týmu, analytické schopnosti, zodpovědnost
- Základní zkušenosti s přípravou smluv
- Velmi dobrá znalost MS Office
- Znalost AJ
- Řidičské oprávnění skupiny B
Co Vám nabízíme?
- Dlouhodobou perspektivu u jedné z největších českých firem, která se pravidelně umísťuje na prvních příčkách anket o nejlepšího a ekonomicky stabilního zaměstnavatele
- Zajímavou a pestrou práci a možnost dalšího profesního rozvoje
- Odpovídající finanční ohodnocení a širokou nabídku zaměstnaneckých benefitů
- Kancelář v lokalitě dle vašeho bydliště (zejména lokality Praha, Štěchovice, Ledvice, Počerady, Prunéřov, Mělník, Hradec Králové, Dětmarovice)
Nástup:
Na nástupu se s Vámi rádi domluvíme.
Jak postupovat dále?
Váš profesní životopis, případně motivační dopis zasílejte prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem").