Inzerát již není aktuální
Lídr na trhu s energií hledá profesionála posedlého neustálým zlepšováním zákaznické zkušenosti.
Jsi přesvědčen, že jediná správná cesta k dosažení business cílů společnosti je prostřednictvím nadstandardní úrovně zákaznické zkušenosti a férové komunikace?
Hledáš společnost, kde uvidíš výsledky své práce a rozhodování hned?
Jsi osobnost, která umí a chce prosazovat svoje nápady?
Cítíš se na to, vyhrnout si rukávy a jít pracovat v energetickém sektoru, který je aktuálně veřejností jedním z nejvíce sledovaných?
Pak čti dál, protože možná hledáme právě tebe.
CO MÁ U NÁS SPECIALISTA CX NA STAROST?
- Mapuje aktuální zákaznickou zkušenost a ve spolupráci s dalšími odděleními napříč ČEZ Prodej se podílí na definování procesů, produktů, služeb a komunikace s cílem zvýšit CX a NPS.
- Přímo i nepřímo se účastní zákaznických výzkumů a je pravidelně v kontaktu se zákazníky na Zákaznických centrech, Call centrech a dalších kontaktních místech.
- Analyzuje chování zákazníka s cílem pochopit, jaké jsou jeho motivace, potřeby, očekávání a jaké jsou příčiny jeho spokojenosti nebo prostor pro zlepšení.
- Je ambasadorem férové a srozumitelné komunikace se zákazníkem.
- Specialista CX komunikuje s velkou řadou oddělení, školí nové kolegy na práci se zákaznickou zkušeností a implementuje kroky k jejímu dalšímu zlepšování.
ČÍM NÁS ZAUJMEŠ?
- Zkušenostmi s řízením kvality zákaznických procesů.
- Zkušenostmi s mapováním zákaznických cest a designováním zákaznických procesů v retailových službách.
- Zkušenostmi s designem a implementací principů péče o zákazníky.
- Zkušenostmi s měřením CX, NPS nebo marketingovým výzkumem.
- Koncepčním myšlením.
- Analytickými schopnostmi, prodejními, komunikačními a prezentačními dovednostmi.
- Oceníme hlavně samostatnost, spolehlivost, odpovědnost, týmovou práci a flexibilitu.