Inzerát již není aktuální
CO UŽ JSME V ČEZ PRODEJ DOKÁZALI?
- CX a NPS jsme zařadili mezi naše priority, chceme být nejlepší z velkých dodavatelů energie.
- V rámci programu digitalizace redesignujeme procesy tak, abychom snížili úsilí, které musí zákazník vynaložit, aby vyřešil svůj požadavek.
- Customer Experience index jsme už dokázali zvýšit z 79% na více než 85% (pozn. CXI počítáme jako procento jedniček na pětibodové škále hodnocení spokojenosti s vyřízením požadavku, zaměstnancem a úsilím potřebným k vyřízení požadavku).
CO MÁ U NÁS SPECIALISTA CX DESIGNU NA STAROST?
- Mapuje aktuální zákaznickou zkušenost a ve spolupráci s dalšími odděleními napříč ČEZ Prodej se podílí na definování procesů, produktů, služeb a komunikace s cílem zvýšit CX a NPS.
- Přímo i nepřímo se účastní zákaznických výzkumů a je pravidelně v kontaktu se zákazníky na Zákaznických centrech, Call centrech a dalších kontaktních místech.
- Analyzuje chování zákazníka s cílem pochopit, jaké jsou jeho motivace, potřeby, očekávání a jaké jsou příčiny jeho spokojenosti nebo prostor pro zlepšení.
- Je ambasadorem férové a srozumitelné komunikace se zákazníkem.
- Specialista CX komunikuje s velkou řadou oddělení, školí nové kolegy na práci se zákaznickou zkušeností a implementuje kroky k jejímu dalšímu zlepšování.
ČÍM NÁS ZAUJMEŠ?
- Vysokoškolským vzděláním.
- Zkušenostmi s mapováním zákaznických cest a designováním zákaznických procesů v retailových službách.
- Zkušenostmi s měřením CX, NPS nebo marketingovým výzkumem.
- Zkušenostmi s projekty zaměřenými na digitalizaci procesů a služeb.
- Analytickými schopnostmi, prodejními, komunikačními a prezentačními dovednostmi.
- Také oceníme hlavně samostatnost, spolehlivost, odpovědnost, týmovou práci a flexibilitu.
Benefity
- Bonusy
- Příspěvek na dovolenou
- Mobilní telefon
- Notebook
- Příspěvek na pojištění
- Flexibilní pracovní dobaSkupina ČEZ nabízí různé formy flexibilní pracovní doby všude tam, kde to charakter pracovní pozice a druh práce umožňuje. Jedná se například o práci z domova, zkrácené pracovní úvazky nebo stlačený pracovní týden. Využíváme i pružnou pracovní dobu. Záleží vždy na domluvě s vedoucí/m.
- Stravenky
- 5 týdnů dovolené
- Firemní vzdělávání & osobní rozvojNašim zaměstnancům umožňujeme rozvoj jejich potenciálu a osobnostní i profesní růst.
- CafetérieJde nám o zdraví a pohodu našich zaměstnanců a víme, že každý má jiné potřeby, proto využíváme program Kafeterie, kde přidělené body může každý uplatnit dle svých preferencí, např. v rámci sportovních aktivit, v lékárně, či na wellness nebo rodinných pobytech.
- Firemní školkaRodina je pro nás podstatnou hodnotou, proto se snažíme našim rodičům usnadnit návrat do práce a v některých našich lokalitách umožňujeme umístit děti našich zaměstnanců do firemních školek.
- Sickdays
- Možnost napracovat si hodiny
Nástup
Nástup je možný dle domluvy.
Diverzita a inkluze ve Skupině ČEZ
U nás ve Skupině ČEZ si vážíme všech zaměstnanců. Budeme vás motivovat v rozvíjení vašich silných stránek, v získávání nových zkušeností a v kariérním růstu. Zároveň ale klademe důraz na vyváženost pracovního a soukromého života, tak abyste měli dostatek času věnovat se svým blízkým či svým koníčkům. Věříme, že v různorodosti je síla, proto usilujeme o rozmanitost pracovních týmů a rovnost příležitostí. Každý má u nás prostor být jedinečný.
Více o našem přístupu k zaměstnancům se můžete dozvědět v Politice diverzity a inkluze Skupiny ČEZ.
Podívejte se, jak nás hodnotí naši zaměstnanci.
Nemáme co skrývat. Nebojíme se jít s kůží na pracovní trh. Prozkoumejte, jak si vedeme v očích našich zaměstnanců na nezávislém portálu Atmoskop.cz.