Inzerát již není aktuální
Co u nás budeš mít na starost:
- Příprava a koordinace poptávkových řízení vč. přípravy smluv a ostatní související dokumentace.
- Vedení veškeré agendy související s výběrovým nebo zadávacím řízením vč. administrace v interním systému.
- Jednání s dodavateli a interními zákazníky.
- Administrativní podpora nákupního útvaru.
Co požadujeme:
- Minimálně ukončené středoškolské vzdělání v oboru ekonomickém, či technickém.
- Dobrá znalost MS-Office (Word, Excel).
- Aktivní přístup k řešení úkolů.
- Logické myšlení.
- Týmového ducha a organizační schopnosti.
- Tvůrčí přístup a flexibilitu.
- Pečlivost a samostatnost.
- Řidičské zkušenosti a příslušné oprávnění tř. B.
Výhodou je:
- Základní znalost zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník).
- Základní znalost zákona č. 134/2016 Sb. (o zadávání veřejných zakázek).
- Praxe v oblasti nákupu (nejlépe v energetickém či strojním průmyslu).
- Znalost problematiky nákupních procesů, výběrových řízení a související legislativy v oblasti veřejných zakázek.
- Základní znalost a orientace v rozpočtech a kalkulacích.
- Znalost SAP, ARIBA.
Co naopak nabízíme:
- Spolupráci s profesionály a odborníky.
- Možnost dívat se kolegům „pod ruce“ a učit se.
- Zajímavou a pestrou práci a možnost dalšího profesního rozvoje.
- Skvělý kolektiv.
- Práci pro stabilního zaměstnavatele s odpovídajícím finančním ohodnocením, širokou škálou atraktivních benefitů a pružnou pracovní dobu.
- Dlouhodobou perspektivu u jedné z největších českých firem, která se pravidelně umísťuje na prvních příčkách anket o nejlepšího a ekonomicky stabilního zaměstnavatele.
- Kancelář v lokalitě dle vašeho bydliště (Praha /Kolín).
Nástup:
Na nástupu se s Vámi rádi domluvíme.
Jak dále postupovat?
Pokud tě náš inzerát zaujal, zašli nám životopis prostřednictvím tlačítka ,,Mám zájem".