Specialista nákupu

ČEZ, a. s.
Duhová 425, Praha
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální

Co u nás budeš mít na starost:

  • Příprava a koordinace poptávkových řízení vč. přípravy smluv a ostatní související dokumentace.
  • Vedení veškeré agendy související s výběrovým nebo zadávacím řízením vč. administrace v interním systému.
  • Jednání s dodavateli a interními zákazníky.
  • Administrativní podpora nákupního útvaru.

Co požadujeme:

  • Minimálně ukončené středoškolské vzdělání v oboru ekonomickém, či technickém.
  • Dobrá znalost MS-Office (Word, Excel).
  • Aktivní přístup k řešení úkolů.
  • Logické myšlení.
  • Týmového ducha a organizační schopnosti.
  • Tvůrčí přístup a flexibilitu.
  • Pečlivost a samostatnost.
  • Řidičské zkušenosti a příslušné oprávnění tř. B.

Výhodou je:

  • Základní znalost zákona č. 89/2012 Sb. (občanský zákoník).
  • Základní znalost zákona č. 134/2016 Sb. (o zadávání veřejných zakázek).
  • Praxe v oblasti nákupu (nejlépe v energetickém či strojním průmyslu).
  • Znalost problematiky nákupních procesů, výběrových řízení a související legislativy v oblasti veřejných zakázek.
  • Základní znalost a orientace v rozpočtech a kalkulacích.
  • Znalost SAP, ARIBA.

Co naopak nabízíme:

  • Spolupráci s profesionály a odborníky.
  • Možnost dívat se kolegům „pod ruce“ a učit se.
  • Zajímavou a pestrou práci a možnost dalšího profesního rozvoje.
  • Skvělý kolektiv.
  • Práci pro stabilního zaměstnavatele s odpovídajícím finančním ohodnocením, širokou škálou atraktivních benefitů a pružnou pracovní dobu.
  • Dlouhodobou perspektivu u jedné z největších českých firem, která se pravidelně umísťuje na prvních příčkách anket o nejlepšího a ekonomicky stabilního zaměstnavatele.
  • Kancelář v lokalitě dle vašeho bydliště (Praha /Kolín).

Nástup:

Na nástupu se s Vámi rádi domluvíme.

Jak dále postupovat?

Pokud tě náš inzerát zaujal, zašli nám životopis prostřednictvím tlačítka ,,Mám zájem".