Inzerát již není aktuální
Co Vás u nás čeká?
- Stanete se součástí přátelského a dynamického týmu, který má na starosti důležité nákupní činnosti zejména v oblasti investičních a údržbových akcí pro JE Temelín a JE Dukovany,
- Budete mít (zejména) na starost Výběrová (Zadávací) řízení od jejich přípravy, přes vypsání a vedení (klíčových) jednání až po konečné zadání, přípravu smlouvy a související administrativu,
- Budete neustále získávat nové pracovní zkušenosti a mít tak možnost plně rozvíjet svůj potenciál,
- Budete mít možnost si práci ozvláštnit a podílet se i na dalších interních projektech v rámci nákupu Skupiny ČEZ.
Jaké znalosti a dovednosti oceníme?
- Vysokoškolské vzdělání (ekonomického nebo právního zaměření),
- Zkušenosti v oblasti nákupu a obchodu vítány,
- Chuť vyjednat ty nejlepší možné Smluvní podmínky,
- Pozitivní a proaktivní přístup (nejen k řešení zadaných úkolů),
- Komunikační a organizační dovednosti,
- Samostatnost a zodpovědnost,
- Znalost AJ na velmi dobré úrovni,
- Řidičský průkaz sk. B.
Co bude Vaší výhodou?
- Když si o výše uvedeném osobně pohovoříme.
- Znalost dalšího cizího jazyka,
- Zkušenosti v oblasti zadávání Veřejných zakázek dle zákona č.134/2016 Sb.
Benefity
- Bonusy
- Příspěvek na dovolenou
- Mobilní telefon
- Příspěvek na pojištění
- Stravenky/příspěvek na stravování
- 5 týdnů dovolené
- Dotované stravování na pracovišti
- Kafetérie
- Zvýhodněné půjčky
- Sickdays
Kdy nastoupíte?
Na termínu nástupu se s Vámi rádi domluvíme.
Váš profesní životopis, případně motivační dopis zasílejte prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem").
Podívejte se, jak nás hodnotí naši zaměstnanci.
Nemáme co skrývat. Nebojíme se jít s kůží na pracovní trh. Prozkoumejte, jak si vedeme v očích našich zaměstnanců na nezávislém portálu Atmoskop.cz.