Inzerát již není aktuální
Do našeho týmu zabývajícího se back officovou činností hledáme kreativního a flexibilního člověka, který se nebojí zlepšovat procesy, správně je nastavovat a upravovat je pro uživatele. Jsme fajn parta, proto hledáme týmového hráče.
Co u nás budete dělat?
- budete optimalizovat interní pocesy pro dosažení vyšší efektivity společnosti
- spolupracovat na nastavování a optimalizaci procesů pro jednotlivé prodejní, obslužné kanály a další podpůrné týmy ČEZ Prodej
- plánovat a nastavovat podklady pro pracovní postupy a metodiky
- vykonávat konzultační činnost pro ostatní útvary společnosti
- připravovat podklady pro interní potřeby týmu
- kooperovat s ostatními útvary ČEZ Prodej zejména v oblasti prodeje a marketingu
- zodpovídat za proces správnosti a tvorbu zákaznických šablon dle legislativních a procesních změn
- pomáhat při přípravě prodejních kampaní
Jak si Vás představujeme?
- máte ideálně vysokoškolské vzdělání
- máte praxi s tvorbou procesů, znáte procesní řízení a jeho metody
- orientujete se v základních činnostech v oblasti finančního řízení
- umíte pracovat na PC, ovládáte MS Office
- Vaše znalost práce v SAP odpovídá vyšší uživatelské úrovni
- jste organizačně schopný/á, spolehlivý/á a odpovědný/á
- dokážete komunikovat na vysoké úrovni
- umíte pracovat samostatně, zároveň jste však i týmový hráč
- jste aktivní řidič
A co nabízíme my Vám?
- fixní a variabilní složku mzdy (bonusy)
- rozmanitost pracovní náplně a široký odbornostní nadhled napříč firmou
- příjemné a moderní pracovní prostředí
- minimum cestování
- zaměstnání ve Skupině, která se pravidelně umísťuje na prvních příčkách anket o nejlepšího a ekonomicky stabilního zaměstnavatele
- práci, v rámci které budete mít možnost dále rozvíjet své znalosti a zkušenosti
Nástup
dohodou