Specialista reportingu a analýz (M/Ž)

ČEZ, a. s.
Duhová 1531, Praha
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální

Díky dynamickému růstu je dnes součástí společnosti ČEZ ESCO 28 dceřiných společností, jejichž data zpracováváme a postupně integrujeme do datového modelu. V oddělení reportingu odpovídáme za tvorbu klíčových reportů pro představenstvo a širší vedení, spravujeme datový model, dohlížíme na správnost a jednoznačnost poskytovaných dat a snažíme se oblast reportingu neustále posouvat kupředu. Postupně rozšiřujeme naše možnosti práce s daty, optimalizujeme reporty a automatizujeme jejich procesy.

Hledáme kolegu či kolegyni na pozici Specialisty reportingu a analýz, který/á bude zodpovědný/á za přípravu klíčových reportů a pomůže nám dále rozvíjet oblast reportingu a správy dat v ČEZ ESCO. Hledáme tedy samostatného a proaktivního člověka, který má rád práci s daty, má zkušenosti s reportingem pro top management, dokáže spolupracovat na tvorbě větších i menších analýz a bude mít nadšení pro pokrok a optimalizaci.

Co u nás budete dělat?

  • Mít na starosti reporting včetně jeho koordinace s kolegy z dceřiných společností ČEZ ESCO, a.s. a ČEZ, a.s.
  • Vaším denním chlebem bude práce s velkým množstvím finančních a business dat prostřednictvím EXCEL nebo Power BI.
  • Samostatně zpracovávat ekonomické analytické podklady pro strategická rozhodnutí vedení společnosti s cílem jejich zefektivnění.
  • Poskytovat zpětnou vazbu o ekonomické výkonnosti jednotlivých dceřiných společností ČEZ ESCO a jejich produktech.
  • Technicky zaštiťovat reportingové nástroje - zodpovídat za správu a rozvoj systémů, databáze a nástrojů BI.
  • Navrhovat a optimalizovat systém sledování a reportingu.

Bez čeho se neobejdete?

  • VŠ/SŠ vzdělání, zaměření zpravidla ekonomického, technického nebo matematicko-fyzikálního směru
  • Minimálně 2 let praxe na podobné pozici, business plánování, controllingu a reportingu
  • Expertní znalosti MS Excel
  • Zkušenost s vývojem Power BI reportů výhodou
  • Základní orientace v databázových systémech
  • Obecného přehledu v oblasti finančního controllingu
  • Schopnosti orientovat se v jednotlivých byznys procesech společnosti
  • Znalost SAP systémů výhodou
  • Analytického a koncepčního myšlení, schopnosti řešit úkoly v souvislostech
  • Otevřenosti a proaktivního přístupu při řešení svěřených úkolů
  • Komunikačních a prezentačních dovedností
  • Smyslu pro detail a pečlivosti
  • Spolehlivosti a samostatnosti
  • Týmové práce

Nástup

dohodou

V případě zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete svůj životopis a krátký motivační dopis prostřednictvím tlačítka "MÁM ZÁJEM".

OM Solutions s.r.o.
Kpt. Nálepky 620/7, Nové Dvory, 674 01
Třebíč
IČ: 02682516