SPECIALISTA/TKA CONTROLLINGU SENIOR

Telco Pro Services
Guldenerova 2577/19, 326 00 Plzeň-Východní Předměstí
Práce na plný úvazek
0
Inzerát již není aktuální

Co u nás budete dělat?

Budete koordinovat a zpracovávat finanční procesy a postupy tak, aby byly v souladu s právním řádem, účetními standardy a interními potřebami, odpovídat a zpracovávat příslušné dokumenty pro svěřenou oblast (plán a reporting / cenotvorba / investiční controlling).

  • Koordinovat a odpovídat za zpracování finančního plánu a kalkulace cen ve společnosti (dle svěřené oblasti),
  • navrhovat ukazatele výkonnosti společnosti a zodpovídat za jejich vyhodnocení,
  • navrhovat procesy plánování, reportingu a cenotvorby a zodpovídat za jejich naplňování. Zpracovávat, koordinovat a odpovídat za dodržení časového harmonogramu plánování a reportingu a cenotvorby,
  • definovat a zodpovídat za obsah dílčích plánů společnosti ve spolupráci s příslušnými odbornými útvary společnosti, včetně zpracování závazné směrnice či metodického pokynu,
  • navrhovat ukazatele výkonnosti jak společnosti, tak i akvírovaných společností a zodpovídat za jejich pravidelné vyhodnocování dle skupinových pravidel,
  • řídit plnění plánovaných ukazatelů pro porovnání se skutečností resp. očekávanou skutečností. V případě odchylek navrhovat nápravná opatření,
  • zodpovídat za zpracovávání reportingu pro vedení a orgány společnosti včetně útvaru pro řízení ČEZ, pro externí subjekty ČTÚ, Statistický úřad aj.,
  • zodpovídat za zpracování reportů o cenách pro odběratele ve skupině včetně analýzy alokovaných nákladů,
  • zodpovídat za zpracování závěrkových prací jak na úrovni společnosti, tak i na úrovni konsolidace,
  • zpracovávat účetní alokaci prvotních a druhotných nákladů a výnosů a následnou analýzu a doporučení pro potřeby cenotvorby.

Bez čeho se neobejdete?

  • vysokoškolského magisterského vzdělání, směr ekonomický,
  • 2 let praxe v oblasti controllingu nebo účetnictví,
  • výborné znalosti práce na PC,
  • znalosti práce s finančními systémy,
  • schopnosti vyhledávat slabá místa a navrhovat řešení,
  • komunikačních dovedností a samostatnosti,
  • řidičského průkazu sk. B.

Proč k nám?

Protože nabízíme zaměstnání ve Skupině, která se pravidelně umísťuje na prvních příčkách anket o nejlepšího a ekonomicky stabilního zaměstnavatele. Práci, v rámci, které si budete dále rozvíjet své znalosti a zkušenosti. Nabídku benefitů, jako např. týden dovolené navíc, stravování, příspěvky na rekreaci, penzijní připojištění nebo životní pojištění. Poskytováním různých druhů pracovního volna se snažíme vyjít vstříc potřebám našich zaměstnanců.

  • Příspěvek na dovolenou
  • Mobilní telefon
  • Notebook
  • Příspěvek na pojištění
  • Flexibilní pracovní doba
  • Stravenky/příspěvek na stravování
  • 5 týdnů dovolené
  • Kafetérie
  • Sickdays
  • 13. plat

Podívejte se, jak nás hodnotí naši zaměstnanci.

Nemáme co skrývat. Nebojíme se jít s kůží na pracovní trh. Prozkoumejte, jak si vedeme v očích našich zaměstnanců na nezávislém portálu Atmoskop.cz.

OM Solutions s.r.o.
Kpt. Nálepky 620/7, Nové Dvory, 674 01
Třebíč
IČ: 02682516
info@oenergetice.cz
© 2021 oEnergetice.cz All Rights Reserved.