Inzerát již není aktuální
Co u nás budete dělat?
- budete zabezpečovat příjem a řídit plnění požadavků na základě sjednaných parametrů služeb
- zajišťovat telefonický a elektronický příjem IT požadavků ve směnném provozu na kontaktním místě
- řídit proces řešení požadavku po celou dobu životnosti požadavku zákazníka
- evidovat, vyhodnocovat, kategorizovat a řešit telekomunikační a IT požadavky uživatelů podle předepsaných pracovních postupů
- zajišťovat kvalitní komunikaci se zákazníky a řešiteli na vyšší úrovni podpory
- provádět eskalaci z první úrovně na vyšší úroveň u požadavků, které s pomocí znalostní báze a svých znalostí nemůžete vyřešit
Čím nás zaujmete?
- SŠ vzděláním s maturitou
- praxí z Call Centra nebo IT supportu společnosti výhodou
- pokročilou znalostí MS Office
- znalost SAP může být pro Vás výhodou
- všeobecným přehledem IT technologií
- vynikající schopností komunikace a zákaznické orientace
- vysokou mírou odpovědnosti
- odolností vůči psychické zátěži
- schopností samostatného rozhodování
- týmovým přístupem
Nástup:
dohodou.
Váš profesní životopis, motivační dopis a souhlas se zpracováním osobních údajů zasílejte prostřednictvím elektronického odpovědního formuláře (tlačítko "Mám zájem"). Pohovory můžeme realizovat průběžně.