E.ON Customer Solutions Czechia zajišťuje strategické směřování společnosti E.ON Energie. Vyvíjíme a inovujeme produkty a služby a zodpovídáme za marketingové aktivity v celé skupině E.ON.
V našem oddělení CRM zajišťujeme celý proces řízení přímé kampaňové komunikace napříč životním cyklem zákazníka pro komoditu a solutions vč. řízení a realizace cross sellových aktivit pomocí nástroje Bloomreach. Určujeme strategii kampaňové a automatizované komunikace se zákazníkem. Pracujeme s hodnotou zákazníka, segmentací a predikčními modely a je business vlastníkem všech nástrojů pro výběr, rozeslání a vyhodnocení direct marketingových kampaní a datových modelů pro zefektivňování obchodních aktivit. Přidat se k nám můžete v Českých Budějovicích nebo Praze.
Co u nás budete dělat?
- Budete klíčovým hráčem v tom, jak oslovujeme naše zákazníky a jak zvyšujeme jejich hodnotu i spokojenost.
- Jako team lead povedete tým kampaňových specialistů a analytiků.
- Strategické plánování a prioritizování kampaní napříč komoditami a segmenty bude součástí vaší pracovní náplně.
- Budete podporovat business v kampaňové oblasti pro naplňování jeho strategie a dosahování cílů.
- Přeberete odpovědnost za výkon lead generation aktivity v digitálních touchpointech (e-mail, sms, web, obslužné portály), budete intenzivně spolupracovat s kolegy ze sales oddělení.
- Vaším úkolem bude definovat a zadávat analýzy zákaznického portfolia pro zvyšování efektivity exekuovaných aktivit.
- Očekáváme, že budete pravidelně vyhodnocovat kampaně a jejich dopad do zákaznické hodnoty.
- Svěříme vám řízení rozpočtu kampaňových aktivit.
- Nemine vás reporting vedení společnosti.
Co by měl splňovat ideální kandidát?
Dokonalost k vašim vlastnostem patřit nemusí, ale bez některých kvalit se neobejdeme…
- máte VŠ vzdělání matematického, ekonomického nebo technického směru
- opíráte se o seniorní zkušenosti v oblasti marketingu, CRM kampaní nebo lead generation
- jste již vedl/a menší tým
- silné komunikační dovednosti patří k vašim přednostem
- orientujte se v oblasti CRM oblasti a nástrojů marketingové automatizace (Bloomreach, SAS Salesforce, Adobe EC apod.)
- máte silné analytické myšlení, proaktivní a samostatný přístup se schopností přicházet s vlastními nápady a pohledy.
- plánování rozpočtů pro vás není novinkou
- angličtina v písemné formě vás nevyleká
- pečlivost berete jako samozřejmost
- máte týmového ducha
Budeme nadšeni, pokud…
- máte zkušenosti z energetického sektoru
- se domluvíte anglicky i na komunikační úrovni
- máte přesah do datové analytiky či IT v CRM
- ovládáte expertně oblast CRM a nástroj Bloomreach
Proč je fajn pracovat u E.ONu?
- Nejspíš to zní jako klišé, ale jsme stabilní nadnárodní společnost. Nemusíte se bát, že za týden zavřeme nebo vám tři měsíce nepřijde výplata.
- 5 týdnů dovolené je u nás samozřejmostí.
- Domů nebudete odcházet jen s výplatou, ale i s příjemnými benefity.
- Při významných životních nebo jiných událostech vám dáme placené volno i nad rámec zákoníku práce.
- Přispějeme vám na penzijní připojištění, ale taky třeba na stravování.
- Pracovní doba je u nás pružná. Někdy je nutné pracovat o trochu déle než obvykle, jindy je zas fajn odejít dřív.
- Můžete se u nás vzdělávat, rozvíjet své schopnosti a profesně růst, kam až to půjde.
ID pozice: 239627 Kde budete pracovat: Hybridní model
Zaujala vás tato pracovní pozice a přemýšlíte, kam poslat životopis?Stačí kliknout na modré políčko Přihlásit se a vytvořit si online přihlášku v naší databázi. Ozveme se vám co nejdříve! Pokud máte nějaké dotazy, můžete se obrátit na: Štěpánka Bartoňová tel. +420 703 467 657.
Ve společnosti E.ON si zakládáme na férových podmínkách, příjemném pracovním prostředí, respektu a důvěře.
Jsme E.ON. Dodáváme elektřinu a plyn přibližně 1,5 milionu zákazníků a jsme jedním z největších dodavatelů v Česku. Kromě energií nabízíme chytrá a úsporná řešení, jako jsou fotovoltaika, tepelná technika nebo elektromobilita. V jižních Čechách, na jižní Moravě a na Vysočině provozujeme vlastní distribuční soustavu elektřiny, v Jihočeském kraji se staráme i o distribuci plynu.