Account Manager pro firemní zákazníky
innogy Energie
Limuzská 3135 / 12 - 10800 Praha
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální
V innogy Energii věříme, že spolehlivé dodávky energií a prvotřídní servis jsou pro naše zákazníky samozřejmostí. Proto dnes nabízíme mnohem víc. Umíme lidem i firmám poradit jak využívat energie efektivněji a ušetřit. Firemním klientům nabízíme produkty a IT řešení, které jim usnadňují nákup energií a pomáhají k dosažení nejlepší ceny. Proto do našeho týmu hledáme profíky, kteří budou mít ve svém portfoliu širokou nabídku inovativních produktů innogy, které jim umožní spolu s našimi zákazníky a partnery realizovat to nejefektivnější obchodní řešení.
Místo výkonu práce:
- v rámci celé ČR, pracoviště Praha, ideálně regiony Praha, Středočeský kraj
- podle domluvy
- budete vyhledávat obchodní příležitosti pro dodávku zemního plynu a elektřiny u B2B zákazníků – aktivní obhajování a prodej nabídky by vám tedy neměly být cizí
- budete v každodenním kontaktu s klienty a povedete obchodní jednání, do fáze podpisu smluv i následného procesu budování vztahu s klientem
- budete intenzivně spolupracovat s ostatními týmy v rámci úseku Individual Sales
- Jste obchodník tělem i duší – obchod Vás musí bavit
- Máte zájem o prodej komodity zemní plyn a elektřina, ideálně máte již zkušenosti z energetiky či obdobných oborů
- Bude se vám hodit obchodní i technické vzdělání, ale využijete i znalosti z jiných oborů
- Komunikujete aktivně v Aj
- Jste aktivní řidič - řidičské oprávnění sk. B. je k řízení služebního vozidla nezbytností
- jsme na trhu řadu let, jsme známá a silná mezinárodní společnost, jejíž jméno prodává
- náš malý tým obchodníků se nebojí samostatné práce a výzev, zároveň si vycházíme vstříc, podporujeme se a i Vám pomůžeme se zaškolením, aby se Vám dařilo
- pro práci nabízíme příjemné prostředí a skvělé vztahy
- abychom se lépe poznali, uzavíráme nejdříve pracovní smlouvu na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení
- flexibilní pracovní dobu – rozumíme tomu, že správný obchodník má mít volné pole působnosti a hodně času v terénu, proto pro nás není problém částečná práce z domova formou home office (pracovní dobu máme zkrácenou na 37,5 hodin týdně)
- prodlouženou dovolenou 25 dnů a dále 3 až 5 dnů osobního volna
- nadstandardní balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27.000 Kč (na Multisport kartu, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné) a stravenkový paušál v hodnotě 82 Kč/den
- služební automobil i k osobním účelům, notebook a mobilní telefon jsou samozřejmostí
- zvýhodněné nabídky elektřiny a plynu v rámci zaměstnaneckého produktu
- hromadu dalších výhod, se kterými vás blíže seznámíme při případném osobním setkání