Account Manager pro firemní zákazníky

innogy Energie
Limuzská 3135 / 12 - 10800 Praha
Práce na plný úvazek
Inzerát již není aktuální

V innogy Energii věříme, že spolehlivé dodávky energií a prvotřídní servis jsou pro naše zákazníky samozřejmostí. Proto dnes nabízíme mnohem víc. Umíme lidem i firmám poradit jak využívat energie efektivněji a ušetřit. Firemním klientům nabízíme produkty a IT řešení, které jim usnadňují nákup energií a pomáhají k dosažení nejlepší ceny. Proto do našeho týmu hledáme profíky, kteří budou mít ve svém portfoliu širokou nabídku inovativních produktů innogy, které jim umožní spolu s našimi zákazníky a partnery realizovat to nejefektivnější obchodní řešení.

Místo výkonu práce:
  • v rámci celé ČR, pracoviště Praha, ideálně regiony Praha, Středočeský kraj
Termín nástupu:
  • podle domluvy
Jak bude vaše práce vypadat?
  • budete vyhledávat obchodní příležitosti pro dodávku zemního plynu a elektřiny u B2B zákazníků – aktivní obhajování a prodej nabídky by vám tedy neměly být cizí
  • budete v každodenním kontaktu s klienty a povedete obchodní jednání, do fáze podpisu smluv i následného procesu budování vztahu s klientem
  • budete intenzivně spolupracovat s ostatními týmy v rámci úseku Individual Sales
Jak poznáte, že jste pro nás ten pravý člověk?
  • Jste obchodník tělem i duší – obchod Vás musí bavit
  • Máte zájem o prodej komodity zemní plyn a elektřina, ideálně máte již zkušenosti z energetiky či obdobných oborů
  • Bude se vám hodit obchodní i technické vzdělání, ale využijete i znalosti z jiných oborů
  • Komunikujete aktivně v Aj
  • Jste aktivní řidič - řidičské oprávnění sk. B. je k řízení služebního vozidla nezbytností
Proč se k nám přidat?
  • jsme na trhu řadu let, jsme známá a silná mezinárodní společnost, jejíž jméno prodává
  • náš malý tým obchodníků se nebojí samostatné práce a výzev, zároveň si vycházíme vstříc, podporujeme se a i Vám pomůžeme se zaškolením, aby se Vám dařilo
  • pro práci nabízíme příjemné prostředí a skvělé vztahy
Ještě zbývá dodat:
  • abychom se lépe poznali, uzavíráme nejdříve pracovní smlouvu na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení
Těšit se můžete například na:
  • flexibilní pracovní dobu – rozumíme tomu, že správný obchodník má mít volné pole působnosti a hodně času v terénu, proto pro nás není problém částečná práce z domova formou home office (pracovní dobu máme zkrácenou na 37,5 hodin týdně)
  • prodlouženou dovolenou 25 dnů a dále 3 až 5 dnů osobního volna
  • nadstandardní balíček zaměstnaneckých benefitů v hodnotě 27.000 Kč (na Multisport kartu, kulturu, jazykové kurzy, cestování, pojištění a jiné) a stravenkový paušál v hodnotě 82 Kč/den
  • služební automobil i k osobním účelům, notebook a mobilní telefon jsou samozřejmostí
  • zvýhodněné nabídky elektřiny a plynu v rámci zaměstnaneckého produktu
  • hromadu dalších výhod, se kterými vás blíže seznámíme při případném osobním setkání