Domů
Elektřina
Konec dalšího dodavatele - One Energy & One Mobile přestala dodávat zákazníkům energie
Zdroj: ČEPS

Konec dalšího dodavatele - One Energy & One Mobile přestala dodávat zákazníkům energie

Firma One Energy & One Mobile přestala dodávat zákazníkům elektřinu a plyn. Vyplývá to z vyjádření firmy a Operátora trhu s elektřinou (OTE). Podle dat OTE dodávala společnost na konci letošního února elektřinu 15.057 a plyn 8326 zákazníkům.

Zákazníci firmy mohou ve zrychleném řízení požádat o změnu dodavatele. Pokud tak neučiní, přejdou pod takzvaného dodavatele poslední instance (DPI), který má v zákonem stanovených případech povinnost energie zákazníkům dodávat. Je určen podle daného distribučního území.

Energetický regulační úřad (ERÚ) už dříve uvedl, že zákazníci DPI mají šest měsíců na to, aby uzavřeli smlouvu o dodávkách plynu s novým obchodníkem. Úřad ale doporučuje se změnou neotálet kvůli vyšším cenám, které DPI může účtovat, a také kvůli hrozbě neoprávněného odběru, který nastává po překročení šestiměsíční lhůty.

„V souvislosti s nepodařeným přechodem na nový informační systém a soustavnými problémy s vygenerováním platebních kalendářů a následné fakturace (vyúčtování) za dodávky elektřiny a zemního plynu se naše společnost dostala do situace, kdy nedokázala plnit přísné podmínky energetického trhu a management společnosti rozhodl ze svého podnětu o ukončení činnosti,“ uvedla dnes firma One Energy & One Mobile na svém facebooku.

Ilustrační foto

Dále sdělila, že dnešním dnem přestává přijímat zákaznické požadavky a soustředí se výhradně na vyúčtování dodávek elektřiny a zemního plynu, s cílem vypořádat přeplatky a nedoplatky z dodávek energií a vyrovnání se se všemi věřiteli společnosti.

„One Energy & One Mobile v současné době již nedisponuje zákaznickým centrem a je možné ji kontaktovat pouze prostřednictvím e-mailu na adrese zakaznik@oneenergy.cz,“ dodala.

Komentáře

(2)

Jan Novák

25. březen 2018, 21:49

Je to smutné, že společnost skrachovala. Myslím si, že to nebylo přechodem na jiný systém, ale na to, že dával One tak nízké ceny (trocha zapříčinění je ze strany E-centre) a výkyv na burze se společností zamával.

Lukáš

30. březen 2018, 23:05

Bylo to údajně systémem. Ten systém byl nefunkční a oni s tím prý více než 3 měsíce bojovali. Jestli nedokázali fakturovat a nevybírali zálohy (jako např. u naší firmy, která byla jejich zákazníkem), tak je to těžké. Ceny jsme měli srovnatelné s konkurencí, takže k tomu se těžko vyjadřuje. Bude zajímavé potom sledovat spor o náhradu škody. Nepředpokládám, že se nebudou chtít bránit.

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna u komentáře
Vyžadované informace jsou označeny *
Pravidla diskuze
Veškeré příspěvky v diskuzi na webu oEnergetice.cz musí splňovat Pravidla diskuze. Přidáním příspěvku do diskuse uživatel vyjadřuje souhlas s těmito pravidly a zavazuje se je dodržovat.
Komentáře pouze pro přihlášené uživatele
Upozorňujeme diskutující, že komentáře v diskuzi budou moci přidávat již brzy pouze přihlášení uživatelé. V diskuzi se stále častěji objevují příspěvky od anonymních uživatelů, které porušují pravidla diskuze. Věříme, že díky tomuto opatření bude diskuze pod články pro všechny přínosnější.
Pokud ještě účet nemáte, je možné si jej vytvořit na stránce registrace. Pokud již účet máte, přihlaste se do něj na této stránce.
V uživatelské sekci pak můžete najít poslední vaše komentáře.
OM Solutions s.r.o.
Kpt. Nálepky 620/7, Nové Dvory, 674 01
Třebíč
IČ: 02682516
SOCIÁLNÍ SÍTĚ
© 2021 oEnergetice.cz All Rights Reserved.