Domů
Společnosti
Plyn i elektřinu lze opět vyřídit v zákaznické kanceláři
Ad
zdroj: innogy Česká republika

Plyn i elektřinu lze opět vyřídit v zákaznické kanceláři

Pobočky innogy jsou vybaveny plexiskly pro bezpečnější jednání. Na zákazníky čeká plnohodnotný servis

V rámci dlouho očekávaného rozvolňování se znovu otevřela také zákaznická centra energetické skupiny innogy. V běžné otevírací době je veřejnosti opět k dispozici rozsáhlá síť poboček dodavatele energií po celé zemi, která čítá více než čtyři desítky kontaktních míst. Veškeré záležitosti spojené s dodávkami plynu a elektřiny tak lze opět vyřídit osobně.

„Na návrat zákazníků do našich center jsme se důkladně připravovali. Pro ochranu příchozích klientů i našich zaměstnanců děláme maximum. Všechny pobočky jsme například vybavili ochrannými plexiskly pro bezpečnější jednání a vše pravidelně desinfikujeme. Zákazníkům jsou rovněž k dispozici jednorázové roušky. Všichni lidé, kteří k nám v adventním čase zavítají, budou plnohodnotně obslouženi,“ uvedl provozní ředitel zákaznického servisu innogy Karel Kincl.

Mnozí lidé, kteří v těchto dnech řeší například přepis odběrného místa nebo zřízení úplně nového odběrného místa, určitě přivítají možnost konzultace a vyřízení na pobočce. „Jedná se o komplexní požadavky, a zejména pokud je někdo zařizuje poprvé, určitě je vhodné se pobavit s naším specialistou. Ten zákazníkovi celý proces detailně vysvětlí a pomůže s veškerou administrativou,“ doporučuje Kincl.

Na základě zkušeností pracovníků zákaznických center innogy se dá očekávat, že na pobočky firmy vyrazí i lidé s jednoduššími požadavky a dotazy. Patří mezi ně typicky změny záloh, dotazy k platbám a fakturaci či dotazy ke smluvním podmínkám. Všechny tyto úkony lze snadno vyřídit telefonicky, e-mailem nebo online na internetu, nicméně mnozí zákazníci volí raději osobní návštěvu pobočky a rozhovor se specialistou.

Podle údajů a statistik firmy říjnové uzavření zákaznických center znamenalo částečný přesun požadavků zákazníků na telefon a další alternativní komunikační kanály. „Zákazníci nám poslali o polovinu více e-mailů a počet příchozích hovorů na call centrum innogy v exponovaných dnech narostl až o třicet procent oproti dlouhodobým průměrům. Významný nárůst zaznamenala i návštěvnost webových stránek innogy.cz nebo internetová služba prepisenergii.cz,“ dodal K. Kincl.

Komentáře

(1)

T

3. prosinec 2020, 16:13

40 cet zakaznickych center? Staci zavest bezplatnou linku a ostatni pres internet,ostatni mista zrusit a EE zlevnit,kolik takovych 40cet center za rok spolyka penez?? Staci draha reklama v TV... Vse nekdo zaplati ...

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna u komentáře
Vyžadované informace jsou označeny *
Pravidla diskuze
Veškeré příspěvky v diskuzi na webu oEnergetice.cz musí splňovat Pravidla diskuze. Přidáním příspěvku do diskuse uživatel vyjadřuje souhlas s těmito pravidly a zavazuje se je dodržovat.
Komentáře pouze pro přihlášené uživatele
Upozorňujeme diskutující, že komentáře v diskuzi budou moci přidávat již brzy pouze přihlášení uživatelé. V diskuzi se stále častěji objevují příspěvky od anonymních uživatelů, které porušují pravidla diskuze. Věříme, že díky tomuto opatření bude diskuze pod články pro všechny přínosnější.
Pokud ještě účet nemáte, je možné si jej vytvořit na stránce registrace. Pokud již účet máte, přihlaste se do něj na této stránce.
V uživatelské sekci pak můžete najít poslední vaše komentáře.
OM Solutions s.r.o.
Kpt. Nálepky 620/7, Nové Dvory, 674 01
Třebíč
IČ: 02682516
SOCIÁLNÍ SÍTĚ
© 2021 oEnergetice.cz All Rights Reserved.