Index domácností (Vše)
1568Kč/měsíc
-3,26%
Elektřina - CZ (Cal26)
94,6EUR/MWh
-0,12%
Zemní plyn - CZ (Cal26)
34,64EUR/MWh
+0,27%
Ropa - Brent (Nov25)
67,93USD/Barel
-0,79%
Ropa - WTI (Oct25)
63,93USD/Barel
-0,91%
Emisní povolenky (Dec25)
76,9EUR/t
-0,79%
Zemní Plyn - TTF (Oct25)
32,5EUR/MWh
+0,53%
Uhlí API2 - ARA (Cal26)
103USD/t
+0,36%
Index domácností (Vše)
1568Kč/měsíc
-3,26%
Elektřina - CZ (Cal26)
94,6EUR/MWh
-0,12%
Zemní plyn - CZ (Cal26)
34,64EUR/MWh
+0,27%
Ropa - Brent (Nov25)
67,93USD/Barel
-0,79%
Ropa - WTI (Oct25)
63,93USD/Barel
-0,91%
Emisní povolenky (Dec25)
76,9EUR/t
-0,79%
Zemní Plyn - TTF (Oct25)
32,5EUR/MWh
+0,53%
Uhlí API2 - ARA (Cal26)
103USD/t
+0,36%

Plyn i elektřinu lze opět vyřídit v zákaznické kanceláři

oEnergetice.cz
3. prosinec 2020, 11:57
1 komentář
plyn-i-elektrinu-lze-opet-vyridit-zakaznicke-kancelari

Pobočky innogy jsou vybaveny plexiskly pro bezpečnější jednání. Na zákazníky čeká plnohodnotný servis

V rámci dlouho očekávaného rozvolňování se znovu otevřela také zákaznická centra energetické skupiny innogy. V běžné otevírací době je veřejnosti opět k dispozici rozsáhlá síť poboček dodavatele energií po celé zemi, která čítá více než čtyři desítky kontaktních míst. Veškeré záležitosti spojené s dodávkami plynu a elektřiny tak lze opět vyřídit osobně.

„Na návrat zákazníků do našich center jsme se důkladně připravovali. Pro ochranu příchozích klientů i našich zaměstnanců děláme maximum. Všechny pobočky jsme například vybavili ochrannými plexiskly pro bezpečnější jednání a vše pravidelně desinfikujeme. Zákazníkům jsou rovněž k dispozici jednorázové roušky. Všichni lidé, kteří k nám v adventním čase zavítají, budou plnohodnotně obslouženi,“ uvedl provozní ředitel zákaznického servisu innogy Karel Kincl.

Mnozí lidé, kteří v těchto dnech řeší například přepis odběrného místa nebo zřízení úplně nového odběrného místa, určitě přivítají možnost konzultace a vyřízení na pobočce. „Jedná se o komplexní požadavky, a zejména pokud je někdo zařizuje poprvé, určitě je vhodné se pobavit s naším specialistou. Ten zákazníkovi celý proces detailně vysvětlí a pomůže s veškerou administrativou,“ doporučuje Kincl.

Na základě zkušeností pracovníků zákaznických center innogy se dá očekávat, že na pobočky firmy vyrazí i lidé s jednoduššími požadavky a dotazy. Patří mezi ně typicky změny záloh, dotazy k platbám a fakturaci či dotazy ke smluvním podmínkám. Všechny tyto úkony lze snadno vyřídit telefonicky, e-mailem nebo online na internetu, nicméně mnozí zákazníci volí raději osobní návštěvu pobočky a rozhovor se specialistou.

Podle údajů a statistik firmy říjnové uzavření zákaznických center znamenalo částečný přesun požadavků zákazníků na telefon a další alternativní komunikační kanály. „Zákazníci nám poslali o polovinu více e-mailů a počet příchozích hovorů na call centrum innogy v exponovaných dnech narostl až o třicet procent oproti dlouhodobým průměrům. Významný nárůst zaznamenala i návštěvnost webových stránek innogy.cz nebo internetová služba prepisenergii.cz,“ dodal K. Kincl.

Komerční sdělení

Komentáře (1)

T3. prosinec 2020, 16:13

40 cet zakaznickych center? Staci zavest bezplatnou linku a ostatni pres internet,ostatni mista zrusit a EE zlevnit,kolik takovych 40cet center za rok spolyka penez?? Staci draha reklama v TV... Vse nekdo zaplati ...

Komentáře pouze pro přihlášené uživatele

Komentáře v diskuzi mohou pouze přihlášení uživatelé. Pokud ještě účet nemáte, je možné si jej vytvořit na stránce registrace. Pokud již účet máte, přihlaste se do něj níže.

Přihlásit se