20. leden 2021
Aktuální výroba v ČR
Plyn i elektřinu lze opět vyřídit v zákaznické kanceláři

Pobočky innogy jsou vybaveny plexiskly pro bezpečnější jednání. Na zákazníky čeká plnohodnotný servis
V rámci dlouho očekávaného rozvolňování se znovu otevřela také zákaznická centra energetické skupiny innogy. V běžné otevírací době je veřejnosti opět k dispozici rozsáhlá síť poboček dodavatele energií po celé zemi, která čítá více než čtyři desítky kontaktních míst. Veškeré záležitosti spojené s dodávkami plynu a elektřiny tak lze opět vyřídit osobně.
„Na návrat zákazníků do našich center jsme se důkladně připravovali. Pro ochranu příchozích klientů i našich zaměstnanců děláme maximum. Všechny pobočky jsme například vybavili ochrannými plexiskly pro bezpečnější jednání a vše pravidelně desinfikujeme. Zákazníkům jsou rovněž k dispozici jednorázové roušky. Všichni lidé, kteří k nám v adventním čase zavítají, budou plnohodnotně obslouženi,“ uvedl provozní ředitel zákaznického servisu innogy Karel Kincl.
Mnozí lidé, kteří v těchto dnech řeší například přepis odběrného místa nebo zřízení úplně nového odběrného místa, určitě přivítají možnost konzultace a vyřízení na pobočce. „Jedná se o komplexní požadavky, a zejména pokud je někdo zařizuje poprvé, určitě je vhodné se pobavit s naším specialistou. Ten zákazníkovi celý proces detailně vysvětlí a pomůže s veškerou administrativou,“ doporučuje Kincl.
Na základě zkušeností pracovníků zákaznických center innogy se dá očekávat, že na pobočky firmy vyrazí i lidé s jednoduššími požadavky a dotazy. Patří mezi ně typicky změny záloh, dotazy k platbám a fakturaci či dotazy ke smluvním podmínkám. Všechny tyto úkony lze snadno vyřídit telefonicky, e-mailem nebo online na internetu, nicméně mnozí zákazníci volí raději osobní návštěvu pobočky a rozhovor se specialistou.
Podle údajů a statistik firmy říjnové uzavření zákaznických center znamenalo částečný přesun požadavků zákazníků na telefon a další alternativní komunikační kanály. „Zákazníci nám poslali o polovinu více e-mailů a počet příchozích hovorů na call centrum innogy v exponovaných dnech narostl až o třicet procent oproti dlouhodobým průměrům. Významný nárůst zaznamenala i návštěvnost webových stránek innogy.cz nebo internetová služba prepisenergii.cz,“ dodal K. Kincl.
Mohlo by vás zajímat
27. leden 2021
20. květen 2021
9. červen 2021
9. červen 2021
19. srpen 2021
6. říjen 2021
19. říjen 2021
Komentáře (1)
40 cet zakaznickych center? Staci zavest bezplatnou linku a ostatni pres internet,ostatni mista zrusit a EE zlevnit,kolik takovych 40cet center za rok spolyka penez?? Staci draha reklama v TV... Vse nekdo zaplati ...
Komentáře v diskuzi mohou pouze přihlášení uživatelé. Pokud ještě účet nemáte, je možné si jej vytvořit na stránce registrace. Pokud již účet máte, přihlaste se do něj níže.