Uber spouští aplikaci pro své řidiče, má zlepšit jejich pracovní podmínky
Společnost Uber Technologies v úterý představila novou aplikaci pro své řidiče. Tato aplikace sleduje tržby řidičů Uberu v reálném čase. Tento krok má vylepšit vzájemný vztah společnosti a řidičů, který je dosti diskutabilní. Uber tyto vstřícné kroky vůči řidičům musí zavádět kvůli rostoucí konkurenci na trhu.
Tento krok vznikl v rámci programu „180 dní změn“, který byl spuštěn v červenci minulého roku. Cílem tohoto programu byla implementace změn požadovaných ze strany řidičů. Jedním z požadavků je například finanční kompenzace za čekání na pasažéry a dýška řidičům.
Tento program byl zaměřen převážně na nápravu kroků nesprávným směrem, které vznikly v minulosti. V rámci programu ovšem vznikly i koncepty, které se dívají více do budoucnosti. Jednou z těchto myšlenek byla právě i předložená aplikace pro řidiče.
Cílem je zlepšení pracovních podmínek řidičů
Nová aplikace rovněž pomůže řidičům v optimálním rozhodování, do které oblasti se vypravit za novým zákazníkem ve špičce. Aplikace by se neměla zaměřovat pouze na polohu zákazníka, ale měla by se dívat i více do budoucnosti a analyzovat zprávy o potenciálním výdělku a zpětnou vazbu od ostatních řidičů.
Zaváděna bude beta verze softwaru, která vznikla právě v součinnosti s řidiči. Uber zavedl řadu vylepšení pro řidiče již v loňském roce. Mezi nimi byl například nový navigační systém a spravedlivější systém vyhodnocování práce řidičů, jejich odměňování a celkové zacházení ze strany Uberu.
Řidiči pracující pro Uber jsou nezávislí živnostníci, ne zaměstnanci. Řidiči si tedy musí poradit sami v případě nemoci, nemají placenou dovolenou a rovněž nejsou oproštěni od nákladů na údržbu vozidla a dalšími s prací spojenými náklady.
Společnost Uber je za loňský rok ztrátová. V současnosti musí obstát v tvrdé konkurenci doma ve Spojených státech a v Asii. Dále musí bojovat s přísnými regulacemi nastavenými v Evropě. Rovněž nelze opomenout problémy s autonomním provozem a finančně náročnou vizí vlastního vozového parku od společnosti Volvo.
Mohlo by vás zajímat:
Pořád v obří ztrátě, a nikdo neví, kde se všechny ty peníze utápí, asi musí jít kvanta na úplatky, aby mohl maximálně v co nejvíce částech světa zaměstnávat "levné" bývalé vězně a migranty včetně nelegálních, plus se všichni zůčastnění mohli dlouhodobě maximálně vyhýbat daním.
Takže je s podivem, že to dýško zavedl pořádně teprve teď.
Ovšem pro mnoho lidí byla velká výhoda proti tradičním taxi i odosobnění a robotický nákup služby, který těmi dýšky padá, a začnou hledat přepravní platformy bez nich.
Komentáře v diskuzi mohou pouze přihlášení uživatelé. Pokud ještě účet nemáte, je možné si jej vytvořit na stránce registrace. Pokud již účet máte, přihlaste se do něj níže.
V uživatelské sekci pak můžete najít poslední vaše komentáře.
Přihlásit se