Domů
Elektromobilita
innogy se stane partnerem DHL, zřídí nabíjecí stanice v logistických centrech

innogy se stane partnerem DHL, zřídí nabíjecí stanice v logistických centrech

Společnost innogy se stává novým partnerem skupiny Deutsche Post DHL. Pro její elektřinou poháněné dodávky zřídí nabíjecí infrastrukturu na logistických místech. Obě společnosti uzavřely smlouvu o spolupráci do konce roku 2019 v Německu a dalších devíti evropských zemích.

Pro innogy se jedná o důležitou spolupráci, jelikož německá pošta je společností s jednou z největších flotil vozidel v Německu. Nabíjecí stanice jsou uzpůsobeny potřebám německé pošty. Dosahují výkonu 3,7 kW nebo 11 kW v závislosti na modelu vozidla a speciální konstrukce nabíjecí stanice umožňuje pro úsporu místa nabíjení až čtyř vozidel najednou. V případě potřeby mohou být jednoduše demontovány a použity na jiném místě. K odemykání jsou použity RFID klíče, které mají řidiči připevněny na klíčích od vozidla.

„Jsme hrdí na tuto průkopnickou spolupráci. Jako jeden z největších provozovatelů vozových parků v Německu je pošta průkopníkem v oblasti k životnímu prostředí šetrné elektromobilty. Pro provozovatele vozových parků, ale i pro obchodní a soukromé zákazníky nabízíme řešení na míru,“ uvádí Martin Herrmann, hlavní obchodní ředitel společnosti innogy.

DHL využívá speciálně navržená vozidla

Deutsche Post DHL začala využívat speciálně vyrobené elektřinou poháněné dodávky v rámci pilotního projektu v roce 2016. Výrobce dodávek, společnost StreetScooter, je od roku 2014 dceřinou společností skupiny Deutsche Post DHL a vozidla vyvinula společně s technickou univerzitou v Aachenu.

Elektrododávky byly speciálně navrženy pro potřeby zásilkových služeb a pro možnost masové výroby. Tomu je uzpůsobeno velmi účelové vybavení vozidel a využívání některých dílů ostatních výrobců. V listopadu loňského roku společnost uvedla do provozu pětitisící StreetScooter.

Zdroj: Deutsche Post DHL

Mimo těchto speciálních dodávek využívá německá pošta rovněž standardní modely vozidel v elektrickém provedení, patří mezi ně například Renault Kangoo Z.E, Iveco Daily Electric nebo Daimler Vito E-Cell.

Úvodní fotografie: innogy

Komentáře

(2)

Radovan

25. únor 2018, 21:00

Německá pošta se elektrifikuje, bude jezdit tiše, čistě, bez jedů a vibrací. Česká pošta se plynofikuje. Bude jezdit o něco čistěji než s dýzly, produkovat dále jedy, hluk a vibrace. A to plyn nemáme, na rozdíl od elektřiny, kdy každoročně vyvážíme přebytky ve výši roční výroby Temelína. Co k tomu dodat, že? :-(

Petr Hariprasad Hajič

14. duben 2018, 12:17

Asi tolik, že investice do plynofikace vozidel jsou nízké a že Česká pošta stejně postupně na elektrifikaci přejde, jenom to bude ehm... asi trochu se zpožděním několik (desítek) let; tedy pokud se vyhrabe z toho útlumu ve kterém momentálně je. ;-)

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna u komentáře
Vyžadované informace jsou označeny *
Pravidla diskuze
Veškeré příspěvky v diskuzi na webu oEnergetice.cz musí splňovat Pravidla diskuze. Přidáním příspěvku do diskuse uživatel vyjadřuje souhlas s těmito pravidly a zavazuje se je dodržovat.
Komentáře pouze pro přihlášené uživatele
Upozorňujeme diskutující, že komentáře v diskuzi budou moci přidávat již brzy pouze přihlášení uživatelé. V diskuzi se stále častěji objevují příspěvky od anonymních uživatelů, které porušují pravidla diskuze. Věříme, že díky tomuto opatření bude diskuze pod články pro všechny přínosnější.
Pokud ještě účet nemáte, je možné si jej vytvořit na stránce registrace. Pokud již účet máte, přihlaste se do něj na této stránce.
V uživatelské sekci pak můžete najít poslední vaše komentáře.
OM Solutions s.r.o.
Kpt. Nálepky 620/7, Nové Dvory, 674 01
Třebíč
IČ: 02682516
SOCIÁLNÍ SÍTĚ
© 2021 oEnergetice.cz All Rights Reserved.